Tamara Novosel, menadžerica multibrand storea Colognese, žena je koja modni svijet živi autentično - bez napora, bez teatralnosti, s jasnom vizijom i nepogrešivim osjećajem za estetiku. Njezin profesionalni put započeo je vlastitom multibrand trgovinom, a dugogodišnja suradnja s tvrtkom Colognese prirodno je prerasla u novu, veliku priču.
"Nakon što sam nadzirala otvaranje obje trgovine u Zagrebu, vođenje storea Colognese bilo je samo logičan nastavak", kaže Tamara. Dan joj počinje sastankom s timom, a nastavlja se razgovorima s brendovima, prednarudžbama i odabirom komada koji će oblikovati identitet trgovine.
"Najveći izazov je pogoditi komade koji će se svidjeti našim kupcima, a najveće zadovoljstvo mi je kada neki brend koji sam odabrala oduševi naše klijentice. Nema boljeg osjećaja od tog", dodaje ekonomistica po struci koja je svoj životni poziv pronašla u modnom svijetu. Za Tamaru je personalizirana usluga temelj uspješnog multibrand koncepta - odnos s klijentima, razumijevanje njihovih potreba i stvaranje iskustva koje nadilazi samu kupnju.
"Rekla bih da je personalizirani pristup danas najbitniji. Moda bez pažnje, bez komunikacije i bez razumijevanja ljudi jednostavno ne funkcionira", ističe te dodaje kako se u odabiru ponude od približno 450 brendova u portfelju Colognesea ne vode strogim kriterijima.
"Osluškujemo želje kupaca i vodimo se osjećajem. Moda je živa i mijenja se iz dana u dan", kaže Tamara, dodajući kako zagrebačka modna scena iz godine u godinu postaje sve zrelija, a Colognese je danas najveći multibrand store u regiji. Da mora odabrati jednu stvar iz trenutačne ponude, bilo bi to odijelo u nijansi lavande brenda Tom Ford. Iako joj je posao intenzivan, stil joj nikada nije usputna kategorija. Tamara modi pristupa intuitivno, ali promišljeno. Trendove ne slijedi slijepo - oblikuje ih prema sebi.
"Nikad nisam robovala trendovima. Sve ovisi o prilici, ali u pravilu se vodim načelom ‘manje je više‘. Ipak, ponekad treba i pretjerati". smije se. Luksuz za nju nije stvar cijene, nego energije koju nosimo i ljudi kojima smo okruženi.
"To je životni stil u kojem biram kvalitetu, estetiku i ljude koji mi podižu vibraciju. Kad osobni stil govori glasnije od bilo kojeg loga - to je to."
No na kraju dana, iza svih brendova, odijela, parfema i kolekcija stoje vrijednosti koje Tamara živi svakodnevno.
"Evoluirala sam u svakoj fazi svog poslovnog puta i uvijek vjerujem da ima prostora za napredak. Što se tiče najvažnijih vještina danas, izdvojila bih prilagodljivost jer se svijet mijenja brže nego ikad, estetiku u modi, ali i prezentaciji sebe i svog rada te na kraju komunikaciju - jer ona otvara svaka vrata." Kad ne radi, Tamara puni baterije trenirajući boks ili provodeći vrijeme s prijateljima, a njezin najveći ponos su, kako sama kaže, sin Niko i kći Mia, najveća životna inspiracija.
