Inspiracija za osmišljavanje ove kampanje mi je bio sam slogan "Make changes". Promjena je jedina sigurnost na koju možemo računati i ako je prihvatimo na pravi način iz nje mogu nastati genijalne stvari. Nalazimo se u izazovnom periodu za mnoge, ali baš zbog toga aktivnim sudjelovanjem u promjeni možemo stvarati bolji svijet. Upravo je jednostavnost ono što nas sve treba potaknuti jer omogućava brzu akciju.
Po pitanju opreme za snimanje sam minimalist. Za kreativni sadržaj ne trebaš više od pametnog telefona i Instagrama – sve smo snimali kroz Instagram reels uz Instagram story filtere proširene stvarnosti bez ikakve postprodukcije. Naravno u sam proces planiranja je uloženo puno vremena i znao sam točno kako će izgledati svaka sekunda videa. Željeli smo na jako dinamičan način prikazati promjene što je fenomenalno utjelovila Suzana Horvat.
Činjenica da su ove dizajnerske trenirke od organskog pamuka me dodatno motivirala jer sada više no ikada moramo iznimno paziti na svoj ekološki otisak. Trenirka nije samo trenirka, ona je glas za pozitivne promjene, poruka da želimo više sigurnih i održivih materijala, jasna izjava kako nas zanima u kojim je uvjetima ono što nosimo nastalo.
Uz filtere proširene stvarnosti smo promjenu dočarali projekcijama video pozadina prirode, grada i svemira koje su se izmjenjivale uz klasičnu Tik Tok estetiku prijelaza između outfita i raspoloženja. Nadam se da će ova priča potaknuti ne samo mnoge osviještene pojedince već i druge brendove koji svojim primjerom trebaju stvarati održive pokrete za bolje sutra.