Održivost u modnoj industriji uzima sve veći zamah, što pokazuje i novi potez popularnog brenda Levi's koji je pokrenuo svoj webshop za već nošene komade. Upravo je pronalazak savršenog para levisica mnogima bio san zbog kojeg su satima pretraživali eBay ili, pak, prošli brojne dućane. Sve je to sad lakše s Levi's Secondhand, stranicom na kojoj su u ponudi traperice i traper jakne, od kojih će neki biti vintage komadi, dok će većina odjeće zapravo biti direktno od kupaca. Od sada, svatko može vratiti traper komad poznatog brenda, čak i onaj koji je oštećen, a za uzvrat dobiva poklon karticu. Usluga je za početak dostupna u SAD-u.
Levi's je prvi brend koji je osmislio ovakav program povratka odjeće i time zapravo preuzeo odgovornost za puni "životni krug" svojih proizvoda. To je primjer prave cirkularnosti jer točno znate što ćete s kupljenim komadom kada ga se jednom zasitite.
Oni u ovom slučaju ciljaju na osviještene potrošače koji razmišljaju o tome koliko će im neka odjeća trajati i što će se s njom dogoditi kada je jednom više nećemo htjeti, a to su isti oni koji preferiraju second hand odjeću, koja ima manji utjecaj na okoliš od potpuno novih komada. S obzirom na to da popularnost second handa i vintagea raste, ovaj je potez poprilično logičan, osobito jer je Levi's, kada su u pitanju traper brendovi, najtraženiji na tim tržištima.
Direktorica marketinga naglasila je kako su se željeli približiti Generaciji Z: „gotovo 60 posto njih kupuje second hand odjeću. Vole taj lov, traženje zaista jedinstvenog komada, a sve je još bolje jer se radi o održivom izboru. Kupovinom korištenih levisica smanji se 80% emisija ugljičnog dioksida i 1,5 kilogram otpada u usporedbi s novim parom traperica”