BSH events je brend koji je krenuo sa svojim radom 2013. godine. Do sada su održali preko 30 evenata s preko 40 000 posjetitelja. Glazbeni žanr na njihovim eventima je house, a događaji su posebni po tome što se održavaju na jedinstvenim, unikatnim i specifičnim lokacijama za koje vam na prvu pomisao vjerojatno ne bi ni palo na pamet da su mogući. Vizija kojom se vode je promidžba Hrvatske kao destinacije te kulturnih i ostalih znamenitosti mlađoj populaciji kroz lokacije na kojima se događaji odvijaju. Među prvima su započeli s organizacijom dnevnih evenata uz zalazak sunca te domaćoj publici pružili dotad rijetko viđeni koncept. Drago Vukelić, organizator i osnivač naš je sugovornik na temu, slobodno možemo reći – dobre zabave. Naime, svjetski poznati brend društvenih medija Mr. Afterparty i BSH Events vode nas na spektakularno glazbeno putovanje kroz povijesno i kulturno blago najboljih svjetskih gradskih pejzaža, sa svojom novom serijom "Stream City Live". Prvi događaj započinje u Dubrovniku u nedjelju, 24. svibnja, u 18 sati kod drevnih zidina u, valja podsjetiti - prvom svjetskom karantenskom gradu još davne 1377. godine, a emitirat će se na stranicama Mr. Afterpartyja kao i BSH Events te na Facebooku Jutarnjeg lista s prijenosom na GG.
Možete li nam predstaviti što nas sve očekuje na ovom ˝tulumu˝?
- S obzirom na novonastalu situaciju uzrokovanu COVID-19 pandemijom, prateći svjetske trendove, odlučili smo se uključiti u organizaciju live streaming projekata te na taj način ljudima u njihove domove donijeti glazbu. Osim glazbe, kako bi sadržaj učinili atraktivnijim i korisnijim, odlučili smo se za izradu kvalitetnog video materijala koji uz pozadinu live DJ setova prikazuje destinaciju te gledatelje informira o njezinim zanimljivostima.
Kako je došlo do ideje?
- Ideja da napravimo video u Dubrovniku je proizašla iz činjenice da se tamo nalazi prva svjetska karantena “Lazareti”. S obzirom na globalnu karantenu došli smo do zaključka da bi upravo to mogao biti "okidač" kojim bi mogli uključiti razne internacionalne partnere te na taj način modernim pristupom promovirati Dubrovnik i Hrvatsku u svijetu.
Koliko je trajala realizacija?
- Krenuli smo s jednostavnijim streamovima na tjednoj bazi te kroz neko vrijeme došli na ideju snimanja videa u Dubrovniku. Zatim smo kontaktirali Grad Dubrovnik te Turističku zajednicu grada Dubrovnika te predstavili projekt. Od stupanja u kontakt s gradskim vlastima do premijere videa koja je zakazana za ovu nedjelju 24. svibnja proći će oko 40 dana. U tih 40 dana uspjeli smo dogovoriti suradnju s globalnom glazbenom platformom Mr. Afterparty, agencijom Jukebox PR iz Ujedinjenog Kraljevstva i ostalim brojnim ključnim akterima industrije na svjetskoj sceni. Dobili smo čast da upravo sa streamom iz Dubrovnika predstavimo naš zajednički globalni projekt "Stream City Live" u suradnji s Mr. Afterparty. Koncept “Stream City Live” je promidžba destinacije i njenih zanimljivosti mlađim generacijama uz DJ setove. Za prvu sezonu do sada smo dogovorili snimanja u Barceloni, Londonu, Šangaju, Zanzibaru te smo u pregovorima za ostale lokacije.
Postoji i humanitarna perspektiva?
- Osim glazbenog i edukacijskog spektra, cijeli projekt ima i humanitarnu svrhu na način da se gledatelje poziva na donacije koje se zatim doniraju Crvenom Križu u Ženevi. Osim Crvenog Križa, gledatelje se poziva na donacije jednoj lokalnoj udruzi destinacije iz koje video dolazi, u ovom slučaju to je Društvo distrofičara invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Dubrovačko neretvanske županije.
Koji su najteži izazovi bili u organizaciji ovog događaja?
- S obzirom na to da se globalna situacija izazvana COVID-19 pandemijom u danom trenutku doimala kataklizmičnom, bilo nam je upitno da li je naša ideja uopće izvediva te bi se ovim putem htjeli zahvaliti Gradu Dubrovniku i Turističkoj zajednici grada Dubrovnika.
Kakvi su daljnji planovi?
- “Stream City Live” ide dalje, a nadamo se popuštanju mjera civilnog stožera kako bi nastavili s inicijalnim planovima organizacija evenata za tekuću godinu.