One su najbolje prijateljice, od nedavno poslovne partnerice, uspješne i mlade žene koje su hobi pretvorile u posao. Istovremeno su jako stylish i kako se slažu u poslu, tako se slažu i u modnom ukusu pa su nas dočekale u matching outfitima - trapericama i bijeloj košulji. Nikolina Benco Kordić, po struci liječnica i Matea Arapović, digital content media team leader, poznaju se od srednje škole, a njihovo ime od sada vežemo za novi brend na našem tržištu. Zove se Gešenk i specijaliziran je za grickalice "za pod zub", ipak nešto drugačije od onih koje inače grickate u slobodno vrijeme.
Matea i Nikolina pod imenom Gešenk proizvode jako ukusnu mješavinu orašastih plodova koja se sastoji od indijskih oraščića, badema i lješnjaka. Proizvodi su veganski, bez glutena i začinjeni su tek sa šećerom, malo soli i s kajenskim i crnim paprom koji je zaslužan za spicy dio ove priče. A cijela ideja krenula je slučajno i dodatno je pogurana pandemijom korone.
"Obje obožavamo kuhati, eksperimentirati i isprobavati nove recepte, a volimo biti i u ulozi domaćina i organizirati druženja za svoje prijatelje i bližnje. Za vrijeme korone dodatno smo isprobavale nove stvari, a kada su ljudi probali ovu mješavinu, oduševili su se", govore cure o početcima. Također, ideja Gešenka je da on bude - poklon, kako mu ime govori (njem. Geschenk - poklon), za odlazak u goste, kao prilog uz razna pića, uz plate, voće... Zaista, spicy orašasti plodovi slažu se uz sve.
Recepturu su prilagodile sebi kako bi konačni proizvod dobio poseban, prepoznatljiv okus - kažu, drugi su ga isprobali kod kuće, ali okus nije bio isti. Kako bi zadržale posebnost, pomno paze na pravu temperaturu pećnice i omjer sastojaka, pa su i količine u kojima se jedan batch proizvodi male. Poseban okus i kombinaciju hrskavog i ukusnog oraščića postižu samo ako ne idu na masovnu proizvodnju. Ona je izvorno krenula u njihovoj kuhinji, no kako su počele stizati narudžbe preko društvenih mreža, Matea i Nikolina su proizvodnju preselile u kuhinju Cook Hub, mjesto koje nudi odgovarajuće aparate za kuhanje i iznajmljuje se na dnevnoj ili tjednoj bazi, što je za male poduzetnike idealno rješenje.
"Sastojci su jednostavni i ide ih malo, tek kako bi se napravila opna oko orašastih plodova koja zatim daje savršeni spoj svega...Nakon što se našim poznanicima svidio okus, odlučile smo krenuti u posao", govori Nikolina i ističe da je izazov bio upravo u pokretanju i legaliziranju samog posla. Tu su se susreli s najvećim preprekama, no otkako je osnovan Instagram profil, narudžbi je sve više pa uskoro planiraju i otvaranje web shopa na kojem će se njihovi proizvodi moći naručiti. Do tada će ponudu obogatiti s novim kombinacijama i proizvodima koje će zadovoljiti svako nepce.
Društvene mreže, kažu, od velike su važnosti za uspjeh posla, kao i dobar glas, odnosno preporuka usmenim putem pomoću koje lako pronalaze nove klijente. Između ostalog, jedan griz je dovoljan kako biste o ovim oraščićima poželjeli sve ispričati prijateljima, pa će ovakvom metodom, vjerujemo, brzo pronaći nove gurmane željne drugačije, domaće i ukusne grickalice. Kao što smo spomenuli na početku teksta, Matea i Nikolina slično razmišljaju i dijele slične ideje pa prepirke nisu česta pojava kod njih. Umjesto toga, radije razgovaraju o novim idejama koje će uvrstiti u ponudu Gešenka, a koje nakon prvog kušanja Spicy Nuts grickalica nestrpljivo očekujemo.