Ništa bolje ne opisuje Gucci brend arhetip od revije koju su održali povodom 100. obljetnice pod nazivom "Love Parade". Za ovu reviju su zakupili cijeli Hollywood Boulevard kako bi imali jedinstvenu pistu - Hollywood Walk of Fame.
Pozivnica s tekstom "Meet me on Hollywood Boulevard" došla je zapečaćena poljupcem s crvenim ružem za usne na papirnatom ubrusu kakav bi dobili od zavodljive žene koju ste sreli u baru za vrijeme ludih dvadesetih prošlog stoljeća.
U istom stilu je snimljena i video kampanja koja prikazuje atmosferu bara s puno poznatih lica koja se postupno zagrijava do plesne atmosfere. Video su snimali Mert i Marcus poznati po saturiranim prikazima modernih senzualnih fantazija u svijetu mode. YouTube komentar jednog gledatelja s najviše lajkova ispod ovog videa "Samo me stavite u ovaj svijet sada" točno opisuje ono što je brend htio postići.
To su napravili i na višoj razini uz deepfake tehnologiju u suradnji s aplikacijom Reface. "Become the Face of Gucci" kampanja omogućila je svima da postanu lice Guccija u promotivnom videu i dio ovog svemira doslovno svojim licem u personaliziranom videu koji se viralno širio.
Gucci brend arhetip je definitivno ljubavnik i uz to jako romantičan. Arhetip ljubavnika želi da se njihova publika osjeća posebno, stvarajući intimnu vezu koja potiče prepuštanje njihovim pričama. Da se podsjetimo, teoriju 12 arhetipova brenda osmislio je švicarski psiholog Carl Jung, a radi se o univerzalno prepoznatljivim tipovima karaktera ili uloga koje brend može utjeloviti.
Arhetip ljubavnika, osim osjećaja uvažavanja, pripadnosti i povezanosti, usredotočuje se i na estetsku privlačnost. Kada gledamo kontroverzan i provokativan Gucci pod Tom Fordom i današnji puno romantičniji, ali i dalje senzualan Gucci koji vodi Alessandro Michele, vidimo brend koji je evoluirao, ali je i dalje ostao autentičan. Poput ljubavnika koji je svoju ludu mladost zamijenio zanosnom zrelošću.
Često je evolucija brenda puno bolji izbor od rebrendinga za koji u puno slučajeva nema potrebe, iako je koncept puno popularniji. Rebrending se radi kada brend odluči drastično promijeniti način na koji se predstavlja svojoj publici, što je dugotrajan proces koji zahtijeva puno ulaganja uz potencijalne značajne rizike dok se publika ne navikne na novi brend.
Zadnja revija pod nazivom Cosmogonie u dvorcu Castel del Monte iz 13. stoljeća posegnula je prema zvijezdama s jakom poveznicom s povijesnom baštinom. Kako navode u opisu "Niz sazviježđa osvjetljavao je pistu, razvijajući priču koja prolazi kroz stoljeća, zemljopisne regije i jezike." Na samu kolekciju je Michelea inspirirala intenzivna intelektualna razmjena i veza koju su imali njemačka filozofkinja Hannah Arendt i Walter Benjamin. Hannah kao jedna od najutjecajnijih filozofkinja 20. stoljeća usmjerava pažnju na moralna pitanja koja se tiču individualnog ponašanja i postupanja te na pravila i mjerila pomoću kojih su ljudi odvajali ono što je ispravno od onog što je neispravno, ono što im je služilo da bi sudili ili opravdali sebe ili druge, poput ljubavnika koje osuđuje društvo, ali i oni sami sebe.
Revija je završila projekcijom sazviježđa na samom dvorcu u pozadini defilea poput futurističkog historicizma koji pokazuje univerzalnost emocija neovisno o vremenu u kojem se nalazimo.
Kao što vidite, svaka aktivnost koja se radi, svaki oblik promocije od papirnatog ubrusa do dvorca, je u skladu s brend arhetipom, a baš je ta konzistencija i jasno poznavanje emocije koju želimo potaknuti kod publike ključna za rast i održavanje vrijednosti brenda.
Gucci je nakon četiri kvartala s trona Lyst modnog indeksa najpoželjnijih modnih brendova svrgnula buntovna Balenciaga, a je li ovo pokazatelj generalnog stava cijelog društva – komentirajte nam na Instagramu.