Što je danas autentičnost i gdje je pronalazimo? Jesu li je društvene norme, trendovi i moderne definicije ljepote ugušile pa je danas takva ljepota postala endemskom? Čini se kao da bi svi željeli biti autentični, ali po uzoru na druge, a taj paradoks nije neuobičajen za svijet u čijoj je užurbanosti ponekad teško ostati svjestan pravih vrijednosti koje slijedimo. Pritom zaboravljamo da autentičnost nema veze s okolinom i drugima već s odnosom prema sebi, prema svim manama i vrlinama koje bismo trebali prihvatiti kao posebne, unikatne odlike koje nas čine takvima kakvi jesmo. Takva je autentična ljepota - prirodna, iskrena, nosi se sa samopouzdanjem. Također, ona nema jednu definiciju već je svatko poima i živi na svoj način. O konceptu autentične ljepote i beauty filozofiji razgovarali smo s Lidijom Štokić, vlasnicom salona Hairvetica.
“Znam da zvuči kao klišej, ali za mene autentična ljepota dolazi iznutra. Godine provedene u beauty industriji, koju obožavam, samo potvrđuju to. Biti u miru sa samim sobom, istinski se voljeti i podržavati na svom putu, kreirati iz nutrine i ponašati se u skladu s vlastitim vrijednostima – sve je to za mene autentična ljepota”, govori nam frizerka i stilistica kose te zaključuje kako je s godinama shvatila da je sve izvanjsko isprazno, ako tu vanjsku ljepotu ne prati zadovoljstvo koje dolazi iznutra.
“Zadovoljstvo se ne može lažirati. Vidljivo je na licu, osmijehu, u kretnjama. Naravno, kao netko u beauty industriji, volim njegovan izgled, pratim modu i trendove, ali prije svega osluškujem i poštujem istinsku sebe.” Ipak, smatra kako nam je tu autentičnost u današnje vrijeme teže realizirati jer smo pod utjecajem velike količine informacije i poruka o tome kakvi bismo trebali biti, kako izgledati te što je poželjno raditi.
“Ako ne znamo filtrirati sav taj priljev informacija, naša autentičnost će biti nasilno ušutkana. Kritičko razmišljanje ovdje je od ključne važnosti, ali i briga prema sebi, u svakom smislu te riječi”, objašnjava nam i dodaje kako upravo zbog toga voli raditi s brendom kojem je autentičnost u samoj srži poslovanja.
“Authentic Beauty Concept zagovara autentičnu ljepotu kroz nekoliko aspekata. Podržava stvarnost izbjegavanjem filtera i zagovaranjem mindfulnessa. Taj je termin kao trend danas zloupotrebljen, no ako istinski živite nastojeći biti prisutni i svjesni sebe i svega oko sebe, kvaliteta života nemjerljivo je veća. I ono najvažnije, ovaj brend potiče žene da prigrle specifičnosti svoje kose pružajući im rješenja za njezinu njegu. Ne transformira ih u nešto drugo. Poziva ih da prigrle svoju autentičnost, a ona je puno šira od same teksture kose. Sve su to snažne poruke koje šalje Authentic Beauty Concept, a koje je danas itekako potrebno čuti.”
Proizvodi brenda formulirani su pomoću posebne kombinacije pročišćenih prirodnih ekstrakata. Svaka od linija namijenjena je određenom tipu i potrebama kose od koje izvlači ono najbolje – ističe ljepotu koja je u prvom redu zdrava.
“Prirodni sastojci u laganim veganskim formulama donose vidljive rezultate. Mirisi u božanstveni, a ambalažu je moguće reciklirati, na čemu bismo u današnje vrijeme, kao potrošači, trebali inzistirati”, govori nam Lidija i dodaje da, osim sa specifičnom filozofijom, Authentic Beauty Concept i s proizvodima potvrđuje da je više od samo brenda za kosu. Njezini favoriti su toaletna voda za kosu i tijelo, krema za kosu i ruke te osvježavajuća maglica koja je idealna za lice, dekolte i kosu.