O autentičnosti

Možemo li biti sasvim svoji?

23. prosinac 2021.

Fotografija: Privatni album 

Danas je u postizanju autentičnosti na prvom mjestu kritičko razmišljanje.

Što je danas autentičnost i gdje je pronalazimo? Jesu li je društvene norme, trendovi i moderne definicije ljepote ugušile pa je danas takva ljepota postala endemskom? Čini se kao da bi svi željeli biti autentični, ali po uzoru na druge, a taj paradoks nije neuobičajen za svijet u čijoj je užurbanosti ponekad teško ostati svjestan pravih vrijednosti koje slijedimo. Pritom zaboravljamo da autentičnost nema veze s okolinom i drugima već s odnosom prema sebi, prema svim manama i vrlinama koje bismo trebali prihvatiti kao posebne, unikatne odlike koje nas čine takvima kakvi jesmo. Takva je autentična ljepota - prirodna, iskrena, nosi se sa samopouzdanjem. Također, ona nema jednu definiciju već je svatko poima i živi na svoj način. O konceptu autentične ljepote i beauty filozofiji razgovarali smo s Lidijom Štokić, vlasnicom salona Hairvetica.

“Znam da zvuči kao klišej, ali za mene autentična ljepota dolazi iznutra. Godine provedene u beauty industriji, koju obožavam, samo potvrđuju to. Biti u miru sa samim sobom, istinski se voljeti i podržavati na svom putu, kreirati iz nutrine i ponašati se u skladu s vlastitim vrijednostima – sve je to za mene autentična ljepota”, govori nam frizerka i stilistica kose te zaključuje kako je s godinama shvatila da je sve izvanjsko isprazno, ako tu vanjsku ljepotu ne prati zadovoljstvo koje dolazi iznutra.

“Zadovoljstvo se ne može lažirati. Vidljivo je na licu, osmijehu, u kretnjama. Naravno, kao netko u beauty industriji, volim njegovan izgled, pratim modu i trendove, ali prije svega osluškujem i poštujem istinsku sebe.” Ipak, smatra kako nam je tu autentičnost u današnje vrijeme teže realizirati jer smo pod utjecajem velike količine informacije i poruka o tome kakvi bismo trebali biti, kako izgledati te što je poželjno raditi.

Kritičko razmišljanje je od ključne važnosti, ali i briga prema sebi, u svakom smislu te riječi

“Ako ne znamo filtrirati sav taj priljev informacija, naša autentičnost će biti nasilno ušutkana. Kritičko razmišljanje ovdje je od ključne važnosti, ali i briga prema sebi, u svakom smislu te riječi”, objašnjava nam i dodaje kako upravo zbog toga voli raditi s brendom kojem je autentičnost u samoj srži poslovanja.

“Authentic Beauty Concept zagovara autentičnu ljepotu kroz nekoliko aspekata. Podržava stvarnost izbjegavanjem filtera i zagovaranjem mindfulnessa. Taj je termin kao trend danas zloupotrebljen, no ako istinski živite nastojeći biti prisutni i svjesni sebe i svega oko sebe, kvaliteta života nemjerljivo je veća. I ono najvažnije, ovaj brend potiče žene da prigrle specifičnosti svoje kose pružajući im rješenja za njezinu njegu. Ne transformira ih u nešto drugo. Poziva ih da prigrle svoju autentičnost, a ona je puno šira od same teksture kose. Sve su to snažne poruke koje šalje Authentic Beauty Concept, a koje je danas itekako potrebno čuti.”

image

Authentic Beauty Concept Eau De Toilette miris za
kosu i kožu bez parabena i sulfata s aromom bijelog cvijeća i puderaste ljubičice/ Authentic Beauty Concept Hand & Hair Light Cream višenamjenska lagana tekstura namijenjena njezi
ruku i kose/

Proizvodi brenda formulirani su pomoću posebne kombinacije pročišćenih prirodnih ekstrakata. Svaka od linija namijenjena je određenom tipu i potrebama kose od koje izvlači ono najbolje – ističe ljepotu koja je u prvom redu zdrava.

“Prirodni sastojci u laganim veganskim formulama donose vidljive rezultate. Mirisi u božanstveni, a ambalažu je moguće reciklirati, na čemu bismo u današnje vrijeme, kao potrošači, trebali inzistirati”, govori nam Lidija i dodaje da, osim sa specifičnom filozofijom, Authentic Beauty Concept i s proizvodima potvrđuje da je više od samo brenda za kosu. Njezini favoriti su toaletna voda za kosu i tijelo, krema za kosu i ruke te osvježavajuća maglica koja je idealna za lice, dekolte i kosu.