Nakon što je nedavno osvanula na londonskom double-decker autobusu u čast rođendana kraljice Elizabete II, prepoznatljivo lice Kate Moss, najpoznatije manekenke na svijetu, pojavilo se na naslovnim stranama svih novina koje nešto znače. Ovoga puta iznenada i kao svojevrsna velika vijest s obzirom na to da je dobila ponudu koju je očigledno bilo teško odbiti. Njeno najnovije radno mesto podrazumijeva titulu kreativne direktorice za dijetalnu Coca-Colu, što podrazumijeva vođenje i art direkciju svih projekata uključujući kolekciju, filmove, reklamne kampanje, kao i događaje povodom 40 godina od nastanka ovog magičnog pića koje je tako brzo i munjevito postalo dio modnog svijeta i neizostavna stavka na listi namirnica svih onih koji vode računa o svom izgledu.
Usprkos svojoj burnoj prošlosti i skandalima kojima je sklona modna ikona Engleske, kompanija Coca-Cola je ipak sretna što upravo njeno ime stoji iza brenda koji radi izvjesni zaokret u svojoj filozofiji inspirirajući na pozitivnost među ljudima. Ipak, čuda se događaju, s obzirom na to da je po malo zapanjujuće da u body positivity eri, dijetetski napitak postaje partner upravo sa ženom koja je više nego poznata po svojoj vitkoj liniji i čuvenoj izjavi da "ništa nema tako dobar okus kao što je biti mršav". Vremena se očigledno mijenjaju, a i stara garda manekenki lagano odlazi u penziju, što im ne smeta da u ovim godinama propagiraju neki sasvim drugačiji sistem vrijednosti i poglede na život. Više je nego vidljivo da se Kateina kampanja za Coca-Cola Diet "Love what you love" kreće u nekom drugačijem smjeru od onoga kako je ona navikla živjeti, s obzirom na to da je u vrijeme njene najveće slave, imperativ modelinga bio sasvim jasan i znalo se da dnevni meni podrazumijeva isključivo "cigarete i Diet Coke".
Nakon izrazito dugog perioda razvoja i testiranja, dijetalna Coca-Cola je lansirana 1982. i neočekivano postala omiljeno piće milijunima ljudi. Najviše pažnje skrenuo je na nju modni dizajner Karl Lagerfeld koji je priznao u jednom intervjuu da ovo piće pije od kada otvori oči ujutro pa sve dok ponovo ne ode na spavanje. Poznat po svom istančanom ukusu i jezivoj discipliniranosti po svim aspektima, bio je ovo jedan savršen PR potez i promocija napitka gotovo bez i jedne kalorije, s obzirom na to da se ovaj modni vizionar godinama borio s viškom kilograma. Marketing i moć postali su osnova ambicioznog Diet Coke brenda. Prva reklama za ovo sasvim novo piće na tržištu prikazivala je slavne ličnosti s crnim kravatama i draguljima kako se njišu crvenim tepihom uz manijakalne osmijehe, koje ste mogli primijetiti kod junaka Breta Eastona Ellisa i nadolazeće kulture velegrada u kojoj će kokain vladati scenom glamura, šljokica i reflektora.
Ubrzo je kompanija Coca-Cola kupila Columbia Pictures, napravivši tako značajan poslovni potez i odličnu shemu za plasman proizvoda. Kada je kompanija prodala studio Sonyju, kultura slavnih, komercijalno brendiranje i kreativnost potisnuli su neki sasvim drugi načini propagiranja, sve dok svoje prste nije umiješao Marc Jacobs koji je tih godina dobio sličnu ponudu kao Kate Moss danas, vrativši srebrnu konzervu ponovo u igru. Pozitivan val trajao je jako dugo, sve dok i Donald Trump, identificiran kao strastveni konzument Diet Coke, u vrijeme svoje vladavine Amerikom nije objavio kontroverzni tweet u kojem objašnjava kako nikada nije vidio mršavu osobu da pije ovo piće.
I taman kada su svi mislili da će možda Diet Coke nestati s polica, vijest da se Coca-Cola obitelji pridružila Kate Moss ponovo je napravila totalni zaokret i vratila povjerenje potrošača. Nakon što je surađivala sa spektrom brendova tijekom svih ovih godina, krenuvši od Topshopa pa sve do pariškog nakita Messika, kraljica modne piste prvi put totalno izlazi iz svoje komfor zone, ali i mode, te u jubilarnoj godini za mjehuriće koji ne debljaju radi magiju ovoga ljeta kada ćemo voljeti samo ono što volimo. Možda će to slučajno biti hladna, orošena i osvježavajuća srebrna konzerva s prepoznatljivim crvenim slovima. Ako ništa, lijepo pristaje uz većinu outfita.