Ujedinjeno Kraljevstvo nastoji uvesti što više zakona kojima će se posao influencera na društvenim mrežama regulirati i pomaknuti iz sive zone. Konzervativna stranka britanskog parlamenta predlaže zakon kojim će se kontrolirati photoshopirane ili digitalno obrađene fotografije influencera, odnosno, njihove sponzorirane objave, ako su digitalno obrađene, trebale bi nositi posebnu oznaku ili logo, primjerice slovo "P", koje daje do znanja da nije riječ o stvarnom prikazu tijela.
Korištenje Photoshopa, peglanje teksture lica i kože navodi na zaključak da je proizvod koji se reklamira na društvenoj mreži bolji nego što zaista jest, što je nepošten način poslovanja. Također, nije novost da uređene i ispeglane fotografije na društvenim mrežama štete mentalnom zdravlju i prihvaćanju vlastitog tijela. Ovakvim potezima tome se želi stati na kraj, kako bi korisnici društvenih mreža, osobito mlade generacije koje padaju pod utjecaj "savršenog izgleda" osvijestili da su Instagram standardi ljepote daleko od stvarnosti. Istraživanja su pokazala da je od 2017. godine povećan broj oboljelih od poremećaja prehrane (oko 1,25 milijuna osoba u UK pati od poremećaja prehrane).
Dok društvene mreže nisu direktni pokretač zbog kojih dolazi do poremećaja i iskrivljene slike tijela, a samim tim i mentalnih problema, dokazano je da imaju negativan utjecaj, loše utječu na samopouzdanje te odmažu prilikom oporavka. Istraživanje koje je Girlguiding proveo u Velikoj Britaniji 2020. godine otkriva da 54 posto djevojaka nakon viđenih online oglasa osjeća pritisak da moraju promijeniti izgled svog tijela. Ono što Dazed navodi kao problem koji se usporedno mora rješavati je porazno stanje ustanova i programa za mentalno zdravlje i liječenje prehrambenih poremećaja, unatoč sve većem broju pacijenata.
Inače, početkom 2021. godine Ujedinjeno Kraljevstvo donijelo je odluku koja zabranjuje korištenje beauty filtera na reklamama za beauty proizvode, a tada je sve započelo kampanjom #FilterDrop vizažistice i plus size modela Sashe Louise Pallari. UK aktivno radi na regulaciji influencerskog tržišta koje generira nemali profit na godišnjoj razini i stvari se polako, ali sigurno mijenjaju.