Zajednički snovi
Pridruživanje Biserke Silić Matošević obiteljskom poslu unijelo je novu svježinu u izgradnji brenda Dizajn Pod. Tvrtka, koja se već pozicionirala kao ozbiljan igrač na tržištu podnih rješenja, trebala je organizacijsku i stratešku stabilnost kako bi nastavila rasti. Biserka je svojim znanjem i iskustvom uspjela optimizirati procese i postaviti čvrste temelje za buduće projekte, omogućujući Dizajn Podu ne samo da održi, već i poveća svoju konkurentsku prednost. Zajedno sa suprugom Albertom i sinom Leom, stvorila je organizaciju koja živi njihove zajedničke snove. "Kad sam se odlučila pridružiti suprugu Albertu u vođenju tvrtke, znala sam da idem na put pun izazova, ali i prilika kojima smo samo zajedničkim snagama mogli odgovoriti," - prisjeća se Biserka. "Od samog početka vidjela sam potencijal koji naša tvrtka ima, i bila sam odlučna pridonijeti čvrstim temeljima rasta poslovanja. Albert je uvijek bio moja stijena i pokretač cijele priče. Njegova podrška i vjera u naše snove bili su mi najveća motivacija za stvaranjem našeg boljeg sutra. Kada se činilo da se pred nama sprema nemirno more, on mi je puhao u jedra i tjerao me da hrabro nastavim naprijed. Kad bih se suočila s porazima, bio je onaj koji bi me podsjetio da je svaki neuspjeh samo prilika za rast. Pokazao mi je kako se uzdignuti nakon svakog poraza i kako s vjerom gledati prema budućnosti", izdvojila je Biserka.
Beskompromisna igra na kvalitetu i inovacije
Njihova strast prema transformaciji interijera očituje se kroz svaki projekt, pri čemu se posebno fokusiraju na estetiku, funkcionalnost i kvalitetu izvedbe. Kroz godine, razvili su prepoznatljiv stil koji ih je izdvojio od ostalih, a njihova profesionalna podna rješenja postala su iznimno tražena diljem regije. Posvećenost ljudima, kao i suradnja s arhitektima i dizajnerima, donijela im je reputaciju predanog partnera koji beskompromisno igra na kvalitetu i inovacije. "Oduvijek nas je vodila ljubav prema dizajnu interijera i želja da stvorimo nešto što će promijeniti prostor, ali i doživljaj života u njemu," objašnjava Biserka. "Naša filozofija je jednostavna: ako nešto radimo, to mora biti s najvećom mogućom strašću i predanošću. To nije bio samo posao, već naša životna misija. Naučila sam što znači raditi rame uz rame s obitelji i kako snaga zajedništva može transformirati ne samo poslovanje, već i naše osobne živote. Na kraju dana, to nas je oblikovalo kao obitelj i omogućilo nam da zajedno stvaramo nešto što vrijedi."
Hrabrost majke poduzetnice
Prije nego što se pridružila obiteljskom poslu, Biserka je radila je u sektoru nekretnina. Ogromno iskustvo, ali izuzetno stresno i iscrpljujuće, posebno zbog toksične poslovne kulture koja nije pružala podršku ženama, a još manje majkama. Nedostatak razumijevanja za obiteljske obveze, neprestani pritisci i osjećaj da nije cijenjena ostavili su snažan utisak na nju. Međutim, to ju je natjeralo da razmisli o promjenama i da se posveti stvaranju poslovnog okruženja koje će biti prijateljsko i podržavajuće, pogotovo za obitelji. Danas je tvrtka primjer kako se može raditi uspješno i s poštovanjem prema obiteljskim vrijednostima. "Bila sam mlada majka u okruženju koje nije imalo nimalo razumijevanja za majčinstvo. Radila sam u toksičnoj sredini gdje su se žene, posebno majke, često osjećale manje vrijednima. Stalni pritisak i nerazumijevanje iscrpljivali su me emocionalno i fizički. To iskustvo otvorilo mi je oči i jasno mi pokazalo što ne želim za svoju obitelj i sebe. Kad sam se odlučila pridružiti našoj tvrtki, znala sam da zajedno možemo stvoriti posao gdje su ljudskost i obitelj na prvom mjestu. To je bila naša vizija: mjesto gdje razumijemo da posao nije samo trčanje za profitom, već mjesto zajedničkog rasta i podrške", naglasila je poduzetnica.
Trendovi koji kroje budućnost interijera
Ovaj hrvatski brend poznat je po tome što uvijek ide korak ispred kada su u pitanju trendovi. Primjerice, najnoviji trend u podnoj industriji - Premier serija Therdex podova, s drvenim dekorima i sivim podtonovima, prepoznali su kao priliku i prvi ga predstavili tržištu regije. Upravo ta želja za postavljanjem novih standarda dovela ih je do statusa lidera u industriji, uvodeći globalne trendove i prilagođavajući ih potrebama lokalnog tržišta. "Iznimno sam ponosna što imamo priliku na tržište regije uvoditi trendove koji su rezultat suradnje s najprestižnijim svjetskim arhitektima iz Pariza i Londona. Svjesni smo da današnji kupci traže nešto više, nešto što ima dušu i priču. Naš cilj nije samo zadovoljiti tržište, već i nadmašiti očekivanja kroz beskompromisnu predanost kvaliteti. Uvijek se trudimo biti korak ispred konkurencije i donositi rješenja koja su i funkcionalna i estetski dojmljiva. Jednostavno, na svaki projekt gledamo kao na priliku da kroz dizajn promijenimo svakodnevicu ljudi na pozitivan način", objašnjava Biserka.
Poslovna filozofija utemeljena na ljudskim vrijednostima
Dizajn Pod ne bi bio ono što jest bez čvrsto usađenih vrijednosti koje definiraju svaki aspekt njihovog rada. Tvrtka je izgrađena na temeljima obiteljskog zajedništva, poštovanja i etičkog poslovanja, a upravo su te vrijednosti ono što ih razlikuje. Njihova misija nije samo stvarati kvalitetne proizvode, već pridonositi zajednici i inspirirati druge na bolje. Ulažu u razvoj mladih talenata i aktivno sudjeluju u projektima koji unaprjeđuju kvalitetu života. Ovaj način poslovanja njihov je odgovor na izazove današnjeg tržišta, gdje su povjerenje i dugoročne veze sa suradnicima važniji nego ikada. "Smatram kako je je najvažnije biti čovjek u svemu što radiš. Prepoznati potrebe drugih, osnažiti mlade talente i svojim primjerom inspirirati generacije koje dolaze. Svatko od nas ima odgovornost ostaviti iza sebe određenu vrijednost. Albert i ja vjerujemo da uspjeh nije samo materijalno bogatstvo, već sreća i zadovoljstvo koje osjećaš kad si okružen pravim ljudima. Kada vidim ljude koji rastu, koji se bore i ostvaruju snove, to mi daje vjeru u bolje sutra. Vjera je naš pokretač svega", zaključila je Biserka.