O čemu se radi? Naime, Nada Vrkljan-Križić (1940. – 2012.), povjesničarka umjetnosti i romanistica, i Inka Švertasek (1920. – 2014.), samouka umjetnica, šezdesetih godina 20. stoljeća stvorile su niz intrigantnih kolaža. Ured za fotografiju prikazuje odabir iz njihovih opusa, nastojeći rasvijetliti pozicije žena u suvremenoj hrvatskoj umjetnosti i eksperimentima u području fotografije. Inkini su kolaži otkriveni relativno nedavno i izlažu se po prvi put, dok je nekoliko Nadinih bilo prikazano u sklopu izložbe Nadrealizam i hrvatska likovna umjetnost u izboru Igora Zidića 1972. godine. Izložba je konkretno imenovana:Izreži i zalijepi – Kolaži Inke Švertasek i Nade Vrkljan-Križić.
---
---Iako je kolaž po svojim karakteristikama podvrgnut fragmentaciji, oba ciklusa svjedoče o visokoj razini svijesti i kontinuitetu likovnih ideja koje su autorice razvijale kroz vrijeme. Nastojeći pridonijeti raspravi o ulozi kolaža u feminističkoj umjetnosti, postmodernizmu, kao i o tvrdnjama da je riječ o svojevrsnoj “opozicijskoj” praksi u kojoj počivaju brojne naznake i komentari političke i društvene stvarnosti, ova izložba ukazuje na nerijetko usamljene pozicije autorica, čiji radovi se otkrivaju postupno i sa znatnim vremenskim odmakom.