Razgovor s redateljem

Wim Wenders o procesu biranja glazbe za film te zašto prezire castinge

09. rujan 2020.
FOTO: Getty Images
Ines Madunić
Ines Madunić

U seriji razgovora "Život kroz drugačiji objektiv: beskontaktne veze" istražuje se uloga redatelja, glumaca i svih onih u filmskom svijetu koji sudjeluju u izgradnji priča.

Sve do subote 12. rujna u Veneciji se održava 77. po redu filmski festival, koji je ove godine u nešto drugačijem obliku. Kako se najstariji svjetski filmski festival prilagodio novom vremenu? Kroz brojne nove programe i pravila, a uz glavnog sponzora, Mastercard, jedna od novosti je i serija razgovora s profesionalcima koji su dostupni svima online. 

Iz Berlina se uključio i kultni redatelj Wim Wenders, koji je sudjelovao u seriji intervjua "Život kroz drugačiji objektiv: beskontaktne veze". 

"Nikad mi nije palo na pamet biti redatelj, jako sam htio biti slikar. I tako sam, naravno, završio u Parizu - gdje drugdje? Tamo sam otkrio film i nakon što sam pogledao više od 1000 filmova i pročitao sve knjige koje sam mogao, shvatio sam da se želim baviti time", rekao je Wenders. U razgovoru je otkrio i rad kojeg redatelja ga je naučio o tome što zapravo znači raditi taj posao, kako ostaviti osobni pečat te kako odabrati način na koji želite ispričati priču. Redatelj je pričao i o važnosti glazbe u njegovim djelima i zašto mu je proces castinga najbolniji dio pripreme filma.

Wim Wenders jedan je od najznačajnijih europskih redatelja, a među njegovim najvažnijim djelima su "Paris, Texas" (pobijedio u Cannesu 1984.), "The State of Things", "Wings Of Desire" te dokumentarci "Buena Vista Social Club", "Pina" i "The Salt of the World". 

Osim intervjua s Wendersom, u seriji razgovora sa 77. Venecijanskog filmskog festivala možete pogledati i onaj s Demi Moore i Gijom Coppolom na YouTubeu te na priceless.com i labiennale.org