Dizajnom za dobre stvari

4 originalna dizajna platnenih vrećica

16. ožujak 2022.

Fotografije: Kaufland 

Gloria Glam

Kaufland je predstavio pobjednike natječaja u kojem je pozvao studente da osmisle dizajn za platnene vrećice, a jedan od njih - onaj proljetni - je dostupan već sad.

U 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske od ovog ćete tjedna moći pronaći nove platnene vrećice s vizualom mladih hrvatskih dizajnera - pobjednika natječaja "Dizajnom za dobre stvari!" u kojem su studenti imali zadatak osmisliti dizajn platnene vrećice na određenu temu iz područja ekologije i zaštite okoliša te osvojiti vrijednu nagradu Apple MacBook Pro. Osim toga, njihov dizajn krasit će Kauflandove vrećice tijekom cijele godine. Naime, odabrana su četiri pobjednika – po jedan za svako godišnje doba. Studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sara Bonačić, osmislila je dizajn za proljetnu vrećicu kojim ukazuje na problem globalnog zatopljenja.

"Globalno zatopljenje svakako je ključna tema u našem društvu koja se često zanemaruje jer mislimo da ne postoje načini na koje možemo utjecati na to. No, počnemo li samo malo više čitati o tome, shvatit ćemo da je tu, zapravo, mnoštvo stoga što možemo promijeniti na svakodnevnoj razini kako bismo doskočili ovom problemu. Hvala Kauflandu na mogućnosti da na ovaj način izrazim svoj stav i potaknem ljude na razmišljanje“, izjavila je Sara.

Ostali pobjednici, Nora Bolanča, Ozren Kisić Modruš te Ivan Perić, čiji su radovi oduševili stručni žiri u kojem su uz Leu Ileković Žigić, voditeljicu Marketinga u Kauflandu, bili i poznati glumac Slavko Sobin te pjevačica i voditeljica Ida Prester, također su svojim promišljenim i originalnim dizajnom nadmašili sva očekivanja. Njihove zamisli na vrećicama moći će se vidjeti kasnije ove godine. Ida Prester, i sama poznata po svojim ekološkim načelima, sudjelovala je u živom razgovoru o održivosti i važnosti društveno odgovornog djelovanja.

„Osobno vjerujem da se treba okretati što prirodnijem načinu života. Zato sam izuzetno sretna što je na natječaj Kauflanda stiglo toliko kvalitetnih prijava i moram reći, nije bilo lako odabrati one najbolje. Budući da smatram da će mnogi kupci u Kauflandu nove vrećice birati i po principu estetike, u svakom sam radu tražila neki osobni pečat, neki novitet i dizajn koji bih i sama rado nosila. Pobjedničke motive sam si mogla zamisliti kao gotov proizvod koji ću lako držati uz sebe kada god idem u shopping, a pritom ću još i izgledati cool – a to nikad nije na odmet“, poručila je Ida. 

image

Petra Kurtela i Ida Prester