Svi dobro znamo kako je izgledalo vrijeme kada smo doživjeli prvi susret s lockdownom na početku pandemije. To je bio moment kada smo se kolektivno naprasno počeli baviti sami sobom: sređivali smo stanove, krečili, premještali stvari po kući, bacali nepotrebnu odjeću, čitali knjige koje nikada nismo, gledali zaboravljene filmove, ali i mnogo jeli. Netko se dobro udebljao, a netko je bome i naučio kuhati. Ovo posljednje podrazumijevalo je da se vratimo ovoj drevnoj aktivnosti koja je na neki način počela izumirati uslijed globalne poplave kompanija koje 24/7 raznose sve vrste hrane na leđima ljudima koji kruže gradom na svojim biciklima. Iako je populariziranje kuhanja počelo još početkom ovog stoljeća tako što su razdragani Jamie Oliver i seksepilna Nagela Lawson uvjeravali ljude da to nije ništa teško, došli smo do faze da danas uopće nije teško postati food influencer, samo ako imate dovoljno lonaca i mobitel s kvalitetnom kamerom.
Tako je i Shep Gordon, čuveni holivudski talent menadžer, ostao zaglavljen u svojoj kući, pitajući se po tko zna koji put treba li se ponovo vratiti u igru showbizza. Ubrzo je shvatio da mnogo ljudi nekontrolirano boravi u kuhinji, a da većina čuvenih kulinarskih šefova više nema gdje izraziti svoju maštovitost i spretnost, s obzirom na to da inudstrija restorana kao takva lagano umire. Svi su se prebacili online i kuhaju gdje god mogu, što je i TV producentu Brianu Bedolu dalo ideju da pokrene sasvim novu platformu i uključi Gordona u cijelu misiju sasvim neočekivanih gastronomskih mogućnosti. Deviza je zapravo bila new porn is food porn i - voilà!
Tako je i nastala Kiitch aplikacija, odlična mješavina Twicha, Instagrama i OnlyFansa, s fokusom na kulinarske zvijezde i nenormalne količine hrane. Na Kittchu, koji je izbacio beta verziju u studenom prošle godine, a lansirao je ovih dana, okupljena su jako poznata imena kao što su Daniela Soto-Innes, Marcus Samuelsson i Chris Bianco, kao i neki sasvim svježi talenti koji streamaju satove kuhanja i međusobne razgovore uživo. Oni zapravo koriste slike u slici kako bi se gledateljima pružio dojam iz više perspektiva, pohranjuju veliku arhivu recepata i video pripreme jela koja vam je dostupna kad god želite. Pored toga kao članu ove zajednice dostupna vam je i mogućnost da sjedite za stolom kuhara tijekom same demonstracije, ali i šansa da u svakom trenutku postavljate pitanja bez straha da će vas preklopiti tuđi komentari kao što je to dosad bilo u okviru Instagram Livea. Ova potpuno inovativna platforma za streaming usmjerena je zaista na hranu u pravom smislu te riječi, strastveno obrađujući kuhinje širom svijeta, posjete raznim tržištima koje ispituju granice hedonizma, ujedno i predstavljajući brendove koji nisu poznati široj javnosti.
Ljubav prema pripremi, ali i degustaciji hrane odavno je premašila okvire očekivanog, te s toga i ne čudi da smo došli do stadija da se oni koji imaju utjecaja u ovoj industriji na ovaj način udružuju i prezentiraju svoje sposobnosti. Na sreću kreatora ovog koncepta, onih koji uživaju gledati sve ovo na jednom mjestu ima sasvim dovoljno, s obzirom na to da konzumacija ovakvog sadržaja postaje ovisnost suvremenog svijeta, koji mnogo više jede očima, nego priborom za jelo.