Fancy Yellow

Beyonce i neprocjenjivi dijamant ulaze u povijest

24. kolovoz 2021.
Fotografije: Profimedia

‘About Love‘ naziv je kampanje u kojoj glavnu ulogu ima power couple našeg vremena - savršeni su izbor za rebranding luksuznog lanca nakita osnovanog davne 1837. godine.

Luksuzni brend nakita Tiffany prolazi kroz rebranding i učinili su to u velikom stilu. Kako drugačije podignuti prašinu nego s ambasadorima i licima nove kampanje - tu ulogu preuzeli su Beyonce i Jay-Z, koji su tako ispisali povijest. 

"Beyonce i Jay-Z su utjelovljenje moderne ljubavne priče. Kao brend koji se zalagao za  ljubav, snagu i samoizražavanje, nismo mogli zamisliti bolji par koji može predstavljati vrijednosti Tiffanyja. Čast nam je što su Carteri postali dio Tiffany obitelji", komentirao je kampanju Alexandre Arnault, potpredsjednik brenda. Kampanja imena About Love, osim što predstavlja novi vizualni identitet koji se odmiče od tradicionalnog, ikonska je zbog nekoliko činjenica - prvi je ovo put da su Beyonce i Jay-Z zajedno dio jedne kampanje. Premijeru je doživjela i slika slavnog umjetnika Jeana Micheala Basquiata "Equals Pi" iz 1982. godine koja je ovom prilikom prvi put pokazana za javnost. 

Najviše pažnje ipak je usmjereno na kultni "Fancy Yellow" dijamant koji nosi Beyonce. Spomenuti dijamant inače je najvrjednije otkriće 19. stoljeća i jedan od najvećih dijamanata ikada pronađenih. Beyonce je prva crnkinja koja ga nosi oko vrata, a prije nje to su napravile još samo tri žene. 1985. godine nosila ga je Mary Whitehouse, supruga američkog diplomata Edwina Sheldona Whitehousea, zatim Audrey Hepburn u kultnom filmu "Doručak kod Tiffanyja" 1961., te Lady Gaga na dodjeli Oscara 2019. godine. Luksuzni dijamant od 128.54 karata pjevačica je nosila uz lanac ukrašen s više od 100 karata dijamanata te uz dijamantni prsten, u stylingu koji je jasna posveta glumici Audrey Hepburn. I Jay-Z koji pozira uz suprugu nosi svoj dio nakita - broš Bird on a Rock, djelo renomiranog draguljara 20. stoljeća Jeana Schlumbergera, koji je za potrebe kampanje pretvoren u manžete. 

Za fotografije snimljene u Los Angelesu zaslužan je Mason Poole, styling potpisuju June Ambrose i Marni Senofonte, a osim fotografija, za 15. rujna zakazana je premijera videa kao dijela ove priče, a koji će biti hommage filmu "Breakfast at Tiffany’s" - poznato je da će Beyonce obraditi pjesmu "Moon River". Tiffany se tako očito odmiče od starog izgleda i okreće se mlađoj publici, pretežno generaciji Z. Možda je u tom slučaju posveta Audrey Hepburn bila loš potez i ponovno igranje na staru kartu, no ako uzmemo u obzir sve segmente kampanje, sigurno je da je odjeknula i da će Tiffany na svoju stranu pridobiti obožavatelje slavnog para. I dakako, Beyonce je još jednom pokazala da čega god se dotakne pretvara u zlato - točnije, u dijamante.