U Milanu trenutno traje Tjedan dizajna, što je Alessandro Michele iskoristio kako bi otvorio pop up store Cartoleria i predstavio prvu Gucci lifestyle kolekciju ikada. U njoj se nalaze svakodnevni predmeti koje svi volimo imati - od igraćih karata i drugih igara, bilježnica, olovki i penkala, pernica, seta za pisanje, bojica... Ukratko, svega što inače možete pronaći u knjižarama i papirnicama. I pop up Cartoleria uređena je u stilu tradicionalnih talijanskih papirnica, s elementima fantazije i magije - a upravo tako izgleda i kampanja. Snimio ju je Max Siedentopf u toskanskom dvorcu Castello Sonnino. Na fotografijama vidimo predimenzionirane igraće karte, lebdeće bilježnice, sove koje polijeću s radnog stola... Prava Gucci estetika.
"Kad sam bio dijete, odlazak u papirnicu i odabir olovki, nalivpera, bilježnica, igara - sve to značilo je donošenje snova u moju dnevnu rutinu. Bili su to kvalitetni, lijepi predmeti koji su svjedočili o vještini izrade, i to mi je davalo dozu magije i misterije svaki put kad bih ih koristio, iako se radilo o svakodnevnim predmetima", rekao je Alessandro Michele, kreativni direktor talijanske modne kuće.
U takvom magičnom stilu uređena je i Cartoleria - između ostalog, tamo se nalazi minijaturni "stan za miševe".
"Zamislio sam maleni kabinet zanimljivosti, poput Ali Babine špilje, koji bi smjestio sve te svakodnevne predmete i vratio ih u bajkovitu dimenziju", rekao je Michele.
U ponudi Lifestyle kolekcije su, dakle, dodaci za ured i papirnati program, igre poput setova za poker, kockica i slično te program za putovanje, koji uključuje pidžame, futrole za putovnice, papuče, jastuke za putovanja itd.
Osim u ekskluzivnoj Cartoleriji u Milanu, Gucci Lifestyle kolekciju možete pronaći na njihovoj službenoj stranici, kao i na drugim online trgovinama luksuznih komada.