Iako do Božića imamo još puna dva mjeseca, pripreme su već lagano krenule, pogotovo na marketinškoj strani. Kićenje i uređivanje, kako već znamo, počinje već u studenom, a do prosinca smo već svi u božićnom raspoloženju. Nije rano ni početi razmišljati o poklonima za naše najdraže - ili možda samo za sebe. Neki od naših omiljenih brendova za dom već su objavili nove kolekcije za blagdane 2021. pa možete početi planirati kako ćete urediti svoj dom ove sezone i koji će biti glavni motivi.
Blagdansku kolekciju tako je već predstavio Diptyque, francuski brend mirisa za dom koji ove godine slavi 60. rođendan. Povodom blagdana imaju limitiranu kolekciju mirisnih svijeća koje dolaze sa zlatnim poklopcima, a tu su i tri nove arome: Flocon je lagani baršunasti miris s bijelim mošusom i mimozom, Biscuit ima topli, začinski miris koji podsjeća na božićne kolačiće, a Sapin je svježa borovina. Osim toga, tri njihova kultna mirisa, Baies, Roses i Tubéreuse sada su dostupni u formi difuzera. Pripremili su i senzacionalni adventski kalendar koji skriva 25 njihovih bestsellera za svaki dan. Cijelu kolekciju pronađite na njihovom web shopu.
H&M Home daje nam tri prijedloga za uređenje doma ovih blagdana. To su moderni dom, topli dom s bež nijansama i s dominantnom crvenom. U svakoj od navedenih kolekcija u prvom su planu prirodni materijali od kojih su izrađeni božićni ukrasi, ali i detalji za dom poput svijećnjaka, lampi, taburea i slično. Puno je i prirodnog zelenila, poput grana bora, maslina ili eukaliptusa, koji se koriste kao statement ukrasi. Osim crvenih detalja, sve su druge boje neutralne - najviše se koriste bijela, siva i crna, uz poneki dodatak zlatne.
Slično je i u Ikeinoj blagdanskoj kolekciji, koja je pravi primjer skandinavskog stila uređenja, kao i uvijek. Ikea se ove godine okrenula prirodnim materijalima pa su tako veliki hit ručno izrađeni ukrasi od papira i drva, i to uglavnom recikliranih. Boje su neutralne s mnogo detalja u svim nijansama zelene. Bezvremenske dekoracije za bor odličan su izbor ako želite prirodni osjećaj, a osim na bor, Ikea predlaže da ih postavite i na ukrasne grane. Tu su i prepoznatljive viseće lampe u obliku zvijezda, kao i slatke dekoracije za bor u obliku nordijskih životinja, poput lisice, zeca i jelena. Uzorak imele jako je popularan u cijeloj kolekciji, od lampica do stolnjaka.
U kampanji Zara Home glavna je zvijezda glumica Chloë Sevigny, a snimali su u kući arhitekta Joséa Marques da Silve, Casa de Serralves u Portu. Minimalističke i retro siluete naslonjača, stolnih lampi i posuđa podsjećaju na neka davna vremena, a upotreba prirodnih materijala poput kamena za vaze i šalice ponovno nas vraća u prirodu i na "neutralni teritorij". Dašak topline daju detalji od bojanog stakla te prirodne boje jute i drva. Iako ovo nije klasična blagdanska kolekcija, možemo pretpostaviti da će i božićni detalji biti u sličnom minimalističkom, retro stilu.