Veliko priznanje

GG POP UP PAPER u finalu najvećeg svjetskog medijskog natjecanja

10. ožujak 2022.

GG POP UP PAPER

Gloria Glam

Naš projekt GG POP UP PAPER, osmišljen i realiziran prošle godine, nalazi se u finalu najvećeg svjetskog medijskog natjecanja koje se održava u organizaciji INMA-e. Uz nas, nominirana su i dva projekta iz Jutarnjeg lista te dva iz Slobodne Dalmacije. Od ukupno 854 projekata, INMA je odabrala listu od 333 finalista za Global Media Awards i među njima iz Hrvatske jedino ovih pet projekata Hanza Medije.

Projekt GG POP UP PAPER nominiran je u kategoriji "Best use of print; national brands" i nalazi se u dobrom društvu: uz nas u istoj su kategoriji i The New York Times za projekt "Modern Love: Read, Watch, Listen"; Irish Examiner za “Mother and Baby Homes Report Coverage January 2021”; Torstar za “The Toronto Star Design Refresh”; Prothom Alo za “Print Never Breaks!” i Arab News za “Saudi National Day Coverage”. Pobjednici će biti proglašeni 9. lipnja 2022. godine. 

U vremenima kada prevladava trend gašenja tiskanih izdanja, lansirali smo novi format u kojem lifestyle sadržaj nudimo na originalan način. GG POP UP PAPER prve su lifestyle novine tiskane na sto posto recikliranom papiru. S jedne strane dizajnom okrenut nostalgiji čitatelje želi podsjetiti na vremena u kojima su novine bile nezaobilazne u svakodnevici, a s druge strane suvremen i inovativan u produkciji fotografija i sadržaja.

GG POP UP PAPER donosi 32 stranice custom made sadržaja i grafičkog rješenja u čijem je fokusu jedna tema, jedan brend. Za klijenta je kreiran sadržaj u kojem je proizvod stavljen u njegovo prirodno okruženje te je fokus na native i autorskim člancima te kolumnama, upečatljivim fotografskim editorijalima, a sve to potpisuju najbolji kreativci domaće medijske scene.

GG POP UP PAPER podržan je i na društvenim mrežama od strane influencera i stručnjaka lifestyle industrije. Do sada su izdana četiri GG POP UP PAPERA u kojima su obuhvaćene modna, beauty te obrazovno-znanstvena industrija, čime je pokazano kako se radi o fluidnom formatu koji je idealan odabir za različite diskurzivne forme. Izdavanje svakog novog broja može popratiti i custom made event na kojem se okupljaju odabrana imena javne domaće scene.

Uz naš GG POP UP PAPER od projekata Jutarnjeg lista nominirana je suradnja oglašivača, studenata ALU-a i Svijeta kulture, u kategoriji "Best idea to grow advertising sales" te projekt "Scuba skener", u kategoriji "Best public relations or community service campaign", koji je proveden s fotografskom agencijom Cropix. 

Slobodna Dalmacija ima također dvije nominacije: u kategoriji "Best multi-channel advertising campaign" nominirana je kao "regional brand", a naziv projekta je "Bobisovih veličanstvenih 7" te u kategoriji "Best public relation or community service campaign" nominiran je, pod "regional brands", i projekt "I mi to možemo!".