Trend

Glam na 4 kotača: logomanija i u baby businessu

17. siječanj 2022.

Fotografija: Instagram

Fendi, Dior, Versace? Koji modeli su najpopularniji među poznatim mamama?

Tko želi i tko može, baš poput celebrityja i influencerskih zvijezda u šetnju s mališanima može krenuti na jako stylish način - s kolicima koja nose dizajnerski logo. Pogled na fotografije koje je objavila reperica Cardi B objasnit će o čemu govorimo, naime, dizajnerska dječja kolica postaju posljednji trend u svijetu luksuza. 

Dior je svoja prva dječja kolica predstavio 2020. godine, a posljednji model nastao je ponovno u suradnji s brendom Inglesina. Kolica su prekrivana ikoničnim Dior logom, s detaljima od kože i debelog platna, a pred Dior baby logomanijom već je pokleknula spomenuta Cardi B koja se i sama odjenula u Dior logo od glave do pete. Osim ovih, Dior i Inglesina nude i model kolica prekriven cvjetnim uzorkom francuske modne kuće.  

Dior kolica dostupna su po cijeni od 4200 eura i garantiraju dozu luksuza u svakoj prilici. No osim Cardi koja je nabavila Diorova kolica, ovaj trend nije novitet - prije svih svoju je kćer u kolicima s logom Fendija vozila Kylie Jenner 2018. godine, a isti model posjeduje i Chiara Ferragni koja uz Fendi posjeduje i - Dior, čime je ovaj luksuzni trend službeno potvrđen!

image

Fotografija: Instagram/@kyliejenner