Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu.
Pločnik bar u Zagrebu okupio je poznata lica poput poput Mate Rimca, Marka Bucića - Vanillaza, Nevene Rendeli, Tome Ricova, Marka Vuletića, Karle Zelić i mnogih drugih, koji su među prvima vidjeli i isprobali ovaj ‘gem‘ tehnološkog i modnog svijeta te uživali u jedinstvenim custom made Infobip i IUTD Studios koktelima i nezaboravnom partiju.
"Želimo da Infobip bude prisutan u svim sferama života developera. Poznato je da developeri vole nositi hoodice i da im je to možda i omiljeni modni komad. Ponosni smo na naš prvi proizvod i kolaboraciju s IUTD i tu nećemo stati, nastavit ćemo razvijati nove proizvode u modnom segmentu pa i na taj način dodatno popularizirati mogućnosti tehnologije u našem svakodnevnom životu", istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.
IUTD (I Used to Dream) Studios je poznati dizajn studio mladog domaćeg dizajnera i kreativnog direktora Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U ovoj novoj suradnji s Infobipom, Čirjak uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis kroz implementaciju NFC čitača kojim će vlasnici limitirane serije 300 hoodica moći pristupiti digitalnoj verziji svoje hoodice.
"Moja je ideja bila stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce i koja je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFT čip skeniranjem kojeg se vlasniku daje mogućnost posjedovanja iste u dva svijeta, u realnom i virtualnom. Čast mi je bila surađivati sa Infobipom kojima sam iznimno zahvalan što smo zajedno napravili nešto izvanredno i inovativno", istaknuo je Joshua Čirjak.
Zahvaljujući čitaču unutar hoodice, svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. Dodatnu personalizaciju donose posebni dodaci – bedževi, koji predstavljaju Infobipovih 70-ak ureda diljem svijeta.
Unisex hoodica napravljena je od stopostotnog francuskog frotir pamuka, oversized kroja dostupna isključivo u plavoj boji s Infobip Worldwide logom na prednjoj strani. Sve informacije o limitiranoj seriji Infobipovih hoodica nastalih u kolaboraciji s IUTD Studios i o personaliziranim dodacima dostupne su na web stranici. U online prodajisu od utorka, 22. studenog 2022.