Modul Concept Store

Jednostavne i zavodljive linije: novi komadi domaćeg brenda

28. rujan 2022.

Fotografija: Vanja Babić

Jednostavan, elegantan i monumentalan riječi su kojima bi se mogao opisati Modulov namještaj.

Modul, hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja a usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora, jučer je proslavom obilježila prvi rođendan od otvorenja svog showrooma u Gajevoj ulici 21 u Zagrebu. Predstavljeni su i proizvodi iz nove kolekcije, kao što su Luna i Lunar, novi modeli stolica jednostavnih i zavodljivih linija te Miraz, model ravnih i čistih linija idealan za opremanje poslovnih prostora. Modulov hit stolac, odnosno polunaslonjač Uno, dobio je novu inačicu - Uno Aria, još elegantnijeg i prozračnijeg izgleda. Sve Modulove stolice i dalje su lagane i čvrste, a sjedala od hladno lijevane spužve udobna su i trajna. Kolekciji Uno/Uno Aria pridružen je i stolić Unotab. Stolići su razvijeni kao komplementarni stolicama i zajedno čine neraskidivu cjelinu.

image

Stretch 

image

Martin 

image

Poker 

Novost je i Sofa Cubic inspirirana kockicama za slaganje, koja sa svojih nekoliko osnovnih elemenata pruža ogromne mogućnosti kombiniranja i slaganja, a sofa Roma dobila je i kutnu varijantu. U novoj kolekciji predstavljena su i dva modela kreveta, krevet Leaf koji, kako mu samo ime daje naslutiti, ima tanko i zaobljeno uzglavlje, povišen je od poda kao da lebdi, a na njemu se nalazi ekstra udoban madrac. Krevet Stretchbed integralno je rješenje za spavaću ili hotelsku sobu, nastao inspiriran sofom Stretch koja odiše komforom i udobnošću. Zaobljenih i zategnutih linija, Stretchbed će biti glavna zvijezda interijera spavaće sobe.

image

Uno Ari i Meta 

image

Aruba 

"Pri oblikovanju proizvoda najveća motivacija je da naše stolice, fotelje ili sofe oplemene prostore u kojima će se naći, kao i želja da se istaknu u njima. Pratimo trendove u dizajnu interijera i pokušavamo našim proizvodima dati dozu prepoznatljivosti, promišljenosti i posebnosti kojom će biti ‘korak ispred‘. Naravno, u samome procesu radimo varijante oblika i ispitujemo reakcije kolega i suradnika pa sukladno i njihovim reakcijama tražimo najdopadljiviji oblik za naše proizvode. Na taj način gradimo prepoznatljivost proizvoda, kao i samog branda Modul, kako među profesionalcima za opremanja interijera, tako i među krajnim kupcima namještaja", izjavio je dizajner Vladimir Madunić.