Neke će možda razveseliti, neke razočarati činjenica da Netflix eksperimentira s novim shemama objavljivanja serija. Zadnja sezona serije "Stranger Things" bit će podijeljena na dva dijela, a slično se događa i s "Ozarkom"; drugi dio posljednje sezone izlazi u travnju, dok smo prvi već imali priliku pogledati. Iz Netflixa navode kako razlog takvim odlukama ima veze s vrlo dugačkim i sadržajnim sezonama koje ima više smisla razlomiti nego objavljivati odjednom.
S druge strane, HBO Go od početka njeguje praksu jedne (eventualno dvije) epizode tjedno: tako smo pratili i "I tek tako", na isti način već godinama pratimo "Pregled proteklog tjedna s Johnom Oliverom" itd. To da Netflix očito razmatra i preispituje svoju filozofiju objavljivanja cijelih sezona odjednom svakako je zanimljivo i govori nam da su se zahtjevi gledatelja promijenili.
Izgleda da se želje i zahtjevi korisnika ipak osluškuju, jer puno je ljudi zasićeno pritiskom maratonskog gledanja serija. To oduzima jako puno vremena - binge-watching je zaista teško ugurati u dan u kojem želimo raditi, pospremiti, možda skuhati, odspavati, posjetiti obitelj ili se samo malo odmoriti od života i ekrana. Binge-watching manija ima svoje obožavatelje – to sigurno – ali Netflix je možda prebacio fokus na sve one koji zbog ogromnog pritiska da svaku novu seriju MORAJU pogledati sad i ovdje, iste upravo izbjegavaju. Sve više mi se čini da se u mom okruženju ljudi dijele na one koji gledaju sve, i na one koji ne gledaju ništa. Snažan pritisak u nekima mora prouzročiti i snažan otpor.
Ipak, potpuno ukidanje ovakvog modela za Netflix nije opcija: Ted Sarandos, direktor Netflixovog sadržaja, objašnjava kako iz financijskih razloga to jednostavno ne može biti ostvarivo; da posve ukinu format objavljivanja gotovih serija, izgubili bi mnogo pretplatnika. A financije su razlog i pojedinim odlukama ostalih platformi. Netflix si kao najveća, najposjećenija i najbogatija platforma jedini može priuštiti streamati jednu seriju tjedno, dok je za HBO Go i Disney, primjerice, nemoguće prikazivati gomilu novog sadržaja na toj razini financijski im je prevelik zalogaj. Dakle, promjene u strukturi naginju nekoj vrsti kompromisa. Možda će se binge pritisak smanjiti, ali svakako neće u potpunosti nestati.