Gastronomska scena zanimljiva je luskuznim modnim kućama koje svojim kupcima žele ponuditi zaokruženo hedonističko iskustvo. Znaju to Gucci i Dior, kao samo neki od primjera, a njihovim stopama ide i Jimmy Choo koji doduše ne otvara restoran, već luksuzni kafić. Choo Cafe otvara svoja vrata u robnoj kući Harrods i ne brinite, lako ćete ga pronaći ako ćete biti u situaciji da ga želite posjetiti. Jimmy Choo kafić potpuno je obojan u ružičastu boju koja je inače prepoznatljiva nijansa ovog brenda. Uz kavu, pjenušac i slastice, kafić nudi i meni za brunch odnosno ručak, koji potpisuju pozanti britanski chefovi. Ako planirate zakoračiti u ovaj ružičasti svijet luksuza, to možete napraviti do 30. rujna, do kada će kafić biti otvoren. za Harrods, ovo nije prvi put da luksuznom brendu prepušta svoj prostor - Fendi je još 2019. godine otvorio svoj brendirani kafić koji je bio preplavljen logom talijanske modne kuće, od namještaja i zidova do cappuccina.