Važna vijest došla je nedavno - Rosé, jedna od četiri članice superuspješne grupe Blackpink, postala je globalno zaštitno lice Saint Laurenta. Fotografije i video za novu jesensku kampanju brenda objavljene su na njihovim društvenim mrežama, a sve je snimao poznati fotograf David Sims.
Prošle jeseni prvi je put viđena u prvom redu na Saint Laurentovoj reviji na pariškom Tjednu mode, a ovog proljeća bila je na prezentaciji brenda u New Yorku.
Rosé je 23-godišnjakinja rođena na Novom Zelandu i odrasla u Australiji koja je 2016. postala članica ženske K-pop grupe Blackpink, danas jedne od najuspješnijih grupa na svijetu.
Nedavno su probile rekord YouTubea, kad je njihov singl "How You Like That" u prva 24 sata imao više od 82 milijuna pregleda. Na drugo mjesto tako je pao još jedan K-pop bend, BTS, trenutno najpopularniji boy bend na svijetu. Štoviše, od prvih 10 pjesama koje su imale rekordan broj pregleda u prva 24 sata na YouTubeu, čak 7 su K-pop izvođači.
Rosé nije prva ni jedina iz grupe koja je surađivala s velikim modnim brendovima. Tako su njezine kolegice Lisa, Jenny i Jisoo radile kampanje za Celine, Chanel Beauty i Dior Beauty, ali Rosé je prva koja je postala globalna ambasadorica ovako značajnog brenda i zaštitno lice svjetske kampanje.
"Još ne mogu vjerovati da sam globalna ambasadorica i da predstavljam brend za koji dugo mislim da je cool. Velika mi je čast. Zbližila sam se s kreativnim direktorom Anthonyjem Vaccarellom, puno učim od njegove kreativnosti, stručnosti i ljudskosti. Prekrasno je raditi s tako divnom osobom", rekla je Rosé za korejski Elle.
K-pop zvijezde tako su odavno prešle granicu Azije i postali su globalne zvijezde koji itekako utječu na svjetske trendove, a jednaku moć - ako ne i veću - imaju i njihovi fanovi.
Nakon što su u SAD-u počeli građanski prosvjedi zbog ubojstva Georgea Floyda, boy bend BTS donirao je milijun dolara organizaciji Black Lives Matter, a njihovi fanovi zatim su također skupili isti iznos kako bi donirali novac.
Slijedeći primjer svojih idola, fanovi K-popa u posljednjih su nekoliko tjedana postali najsubverzivniji članovi online zajednice.
Tako su u jeku američkih prosvjeda na Twitteru "preuzeli" hashtag #WhiteLivesMatter, kako bi se izgubilo rasističko značenje, a kad je policija grada Dallasa objavila poziv građanima da im šalju snimke demonstranata koji krše zakon, fanovi korejskih pop zvijezda preplavili su aplikaciju svojim videima koji su uglavnom bili memeovi njihovih omiljenih izvođača. Usput su davali niske ocjene aplikaciji kako bi postala manje vidljiva u app storeu. Nakon samo nekoliko sati, policija je objavila kako je aplikacija "privremeno offline".
Oduševljenje cijelog svijeta zaradili su i kad su se registrirali za dolazak na skup Donalda Trumpa u Oklahomi, samo kako ne bi došli pa je američki predsjednik govorio pred polupraznom dvoranom. Bio je to jedan od njegovih najvećih fijaska u izbornoj godini.
Snaga K-pop fanova na internetu je golema, tolika da mnogi misle kako se radi o botovima, no obožavatelji su toliko organizirani da međusobno dijele savjete i tutoriale kako da pojačaju vidljivost, broj streamova i pregleda na društvenim mrežama za svoje omiljene izvođače. Zbog svoje nedavne uključenosti u aktivizam zaradili su poštovanje na globalnoj razini.