Točnije, radi se o njoj – Midheti Agić koja stoji iza postera i zidnih naljepnica koje su svi poželjeli kao ukras u svom domu. "Žena na izmaku svojih dvadesetih, vjernica u šesto čulo, volju Univerzuma, savršen tajming života i moć trenutka. Mindfucker u slobodnom tumačenju, hedonist u svih pet opipljivih čula", ukratko nam se predstavila. Inače, magistrirala je međunarodne odnose i diplomaciju, no shvatila je da to nije put kojim želi ići. Na pitanje kako je sve počelo odgovara:
"Kad pogledam Instagram profil, vidim da sam prvu fotografiju objavila u svibnju 2018., ali počelo je mnogo ranije, u mojoj glavi. Nije postojao jedan konkretan trenutak kada se to sve rodilo, prije bih rekla da je cijelo vrijeme živjelo negdje u meni i samo čekalo pravi trenutak da izađe van. Upravo tako, sjećam se da sam tih dana bila u Dubrovniku i dogovarala prvi 'Gazar-intervju' u Sarajevu kada mi je kroz glavu proletjela misao: Aha, evo ga, počinje ponovo. Bit će veliko"
Gazar posteri na prvi pogled osvajaju jednostavnim i minimalnim dizajnom, ujedno elegantnim i punim života. Umjetnica većinom radove stvara jednopotezno, što se čini kao težak način za prenošenje emocije na papir.
"Jednom prilikom sam, provjeravajući je li mi olovka postavljena na odgovarajuću debljinu, povukla liniju po tabletu i već sljedećeg trenutka vidjela sam da je ostao trag savršene siluete tijela, bez namjere da to zapravo i bude. Uglavnom je tako, izvrpolji se nekako samo iz mene. Doduše, ponekad moram i povući", kazala nam je. Sve što radi, prvo započinje u svojoj glavi i mislima dok ideja ne zaživi.
"Živim tu misao do mjere kada 'to' zaista dobije fizičku realizaciju. To je jedini način. Sve se događa samo od sebe, ne postoje planovi prikovani za vrijeme kao nešto linearno", nadodaje i kaže kako se ideja za brendom Gazar rađala, nestajala, budila i ponovno nestajala, bockala je dok na kraju nije dobila svoj konkretan oblik u kojem je sada vidimo.
Lica i emocije inspiracija su joj za radove pa su ona najčešći motiv na njezinim djelima. S bojama je kaže slaba, i privatno se teško 'bori s njima'. "U glavi mi je samo neka geometrija, simetrija i asimetrija istovremeno. Što se boja tiče: beton, drvo, metal. Neprerađeni lan i svježi đumbir".
O Gazaru se sve više priča, a posteri i zidne naljepnice krase sve više interijera. Naljepnice na zidovima se uklapaju u svaki prostor u koji naknadno neće biti unesena plastika i umjetno cvijeće, kaže nam, pa su kriteriji relativno pojednostavljeni. To je jedna od njezinih tajni uspjeha, no u suštini, iza svega leži ljubav prema radu.
"Nikad se nisam 'trudila' uspjeti - niti na tržištu, niti negdje drugdje - nikad nisam radila bilo što s idejom da se nekom sviđa. Uglavnom sam vjeru u ono što radim svodila na ljubav (a iza Gazara je stajala čista ljubav), što je u krajnosti uvijek rezultiralo ekspanzijom tog istog. Dajem i vraća mi se duplo", smatra Midheta i nadodaje da vjera u samog sebe uvijek mora biti prisutna.
Iznenadilo nas je što njezin stan ne obiluje silnim radovima - u stanu ima samo jedan rad. "Long before I knew you", na podu, pored kreveta. Sve uvijek završe kao pokloni", priča nam na kraju razgovora i odgovara što planira u budućnosti.
"Do kraja prve polovice ove godine radim dva projekta s jednim arhitektonskim studijem iz Zagreba, također jedan projekt za Sarajevo planiran je u travnju, sve ostalo rezervirano je, za sad, za Beograd. Ostalo ne planiram. Vjerujem u savršen tajming", zaključuje.