Gotovo sve što japanski kultni brend Uniqlo stavi na tržište, rasproda se u rekordnom roku, a posebno je popularna njihova UT kolekcija, odnosno Uniqlo T-shirts, na kojima su uvijek aktualne i/ili legendarne figure iz popularne kulture. Nakon vrlo popularnih suradnji s poznatim imenima kao što su Billie Eilish, Jil Sander, Troye Sivan, muzej Louvre i njujorški Muzej suvremene umjetnosti MoMA, Uniqlo je na svoje T-shirte odlučio staviti djela Harukija Murakamija.
Kultni japanski književnik tako je najnoviji suradnik brenda. Na majicama u bijeloj i crnoj naći će se ilustracije njegovih djela, poput "Norveške šume", "1Q84", "Moj slatki Sputnik" i "Kafka na žalu", upotpunjene nekim od najprepoznatljivijih citata. Tu su i ilustracije s mačkom za "Murakami radio".
Osim majica, ilustrator Masi Sasaki osmislio je i bedževe koji su referenca na roman "Lov na divlju ovcu", a u prodaji će biti i stickeri ilustratora Masarua Fujimota.
Kolekcija je u prodaji od 15. ožujka, a cijene će se kretati od 5,90 do 19,90 dolara.