Osnovan davne 1837. godine, Tiffany & Co. je brend koji vjernost svojih obožavatelja održava na visokoj razini, a kako je nedavno postao dijelom LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) grupacije luksuznih brendova, iz tvrtke su odlučili svoj dosadašnji rad i utjecajno djelovanje okruniti svečanom izložbom svog nakita i njegove evolucije. Postav pod nazivom "Vision & Virtuosity" moći će se pogledati od 10. lipnja u galeriji za suvremenu umjetnost Saatchi u Londonu, a posjetitelji će moći uživati u čak četiri stotine izloženih objekata.
Posebno poglavlje u tom će kontekstu imati soba posvećena filmu "Doručak kod Tiffanyja" i nakitu koji je u sklopu kostima nosila Audrey Hepburn. Izložena će biti i njena Givenchy haljina, kao i Tiffanyjev dijamant koji je nedavno nosila Beyoncé u sklopu kampanje "About Love" (O ljubavi) u kojoj je nastupila sa suprugom Jay-Zjem. Njime se okitila i Lady Gaga na Oscarima 2019., kada je bila nominirana za najbolju glavnu žensku ulogu te nagrađena za najbolju originalnu pjesmu.
Osim te megapopularne ogrlice, najveću će pažnju privući ona Palome Picasso iz 1985. koja sadrži više od 15 vrsta dragog kamenja. Ulaznice za izložbu mogu se rezervirati samo putem Tiffany & Co. mobilne aplikacije i besplatne su. Nakon Londona, postav će se koncem kolovoza uputiti u New York.