Oni su uspješni, strastveni muškarci koji su uspjeli u onome čemu mnogi teže - spojili su ono što vole s poslom koji rade. Razgovarali smo sa zanimljivim i zgodnim individualcima - umjetnicima, poduzetnicima i ambicioznim studentima koji znaju kojim se putem žele kretati u životu, polako grade svoje uspjehe, dok iz neuspjeha izvlače samo dobre lekcije. Kao predstavnici nove generacije lidera, motivirali su nas i potvrdili vodeću misao - trud se isplati, a znanje je vrijednost koju vam nitko ne može oduzeti.
Inspirativna priča je ona umjetnika poduzetnika Magnusa Rescha u čiju je tvrtku odlučio investirati holivudski glumac Leonardo DiCaprio. On je doktor znanosti, poduzetnik i autor bestsellera, osnivač je Magnusclass.com, Larryslist.com i Magnus.net, Shazama za umjetnost, te je i predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. U svojoj novoj knjizi bavi se pitanjem - kako postati uspješan umjetnik, a otkrio nam je i zašto je odabrao tu temu.
"Umjetnici se bore i muče. Prosječna godišnja zarada jedne umjetnice u Berlinu je 10 000 dolara. Zatim, 25 umjetnika zaradi više od 50% ukupnih prihoda koje svi umjetnici zarade. Ukratko – moramo mijenjati umjetničko tržište. Moj je cilj učiniti umjetničko tržište više demokratskim i poštenim kako bi svatko dobio priliku da proizvede i izloži svoj rad. Kao profesor na ZŠEM-u informiram studente da umjetničko tržište nije u dobroj formi. Sve je više umjetnika, a sve manje kolekcionara. Nitko ne želi objasniti mladim umjetnicima da ono što čuju u medijima o rekordnim cijenama radova npr. Damiena Hirsta, ne znači da će sami moći doći do toga. Ako i da, vrlo teško", poručio je Magnus.
S druge strane, razgovarali smo i s Martinom Kodrićem, 24-godišnjim Zagrepčaninom koji je trenutačno najuspješniji vozač utrka iz Hrvatske te je uz to i uspješan student.
"Oni koji su dovoljno jaki u glavi, koji ustraju, vjeruju u sebe i koji naporno rade, oni na kraju dođu do uspjeha", kazao nam je Martin u razgovoru.
S njim se slaže i karizmatični Nouras Haddad koji gradi značajnu karijeru u Silicijskoj dolini. Impresivan put već sada ima iza sebe: od studentske razmjene u Japanu, života i rada u Londonu, završetka MBA studija u Americi pa sve do trenutačnog rada u Googleu...
"Moram priznati da uživam biti na izvoru svih tih inovacija. Iako često s prijateljima ismijavam neke ekscentričnosti Silicijske doline, to gusto naseljeno područje puno inteligentnih ljudi koji žele vidjeti promjenu u svijetu mi je inspirativno i konstantno učim od okoline. U neku ruku osjećam kao da živim mjesecima u budućnosti; mnogi poslovni i životni trendovi su zaživjeli upravo u San Franciscu", govori nam Haddad.
Ove, ali i brojne druge zanimljive teme i sugovornici dio su našeg drugog broja GG POP UP PAPERA, koji smo u suradnji sa ZŠEM-om posvetili obrazovanju, novim vizijama i važnosti kontinuiranog, cjeloživotnog ulaganja u edukaciju. Novo izdanje tiskano na recikliranom novinskom papiru je u prodaji po cijeni od 10 kuna!