Eilish No.2

Novi parfem s potpisom heroine Z generacije

01. listopad 2022.

Fotografija: Promo

Za Billie Eilish parfemi su više od pukog mirisa. Za nju, oni su forma reprezentacije, izraz identiteta, izvor inspiracije i potvrda autentičnosti. Na drugom je parfemu radila s ciljem da stvori nešto komplementarno originalnom mirisu, kojim je oduševila obožavatelje i publiku.

Kad Billie Eilish govori o mirisima, govori o sinesteziji. Sinestezija, grčka riječ nastala kombinacijom riječi syn (ujedinjenje) i aesthesis (osjeti), označava upravo to što sugerira nazivom: ujedinjenje osjeta. Radi se o subjektivnoj percepciji jednoga osjeta pomoću drugog, odnosno stvaranju asocijativnih veza između različitih osjeta. Kad osoba "tvrdi" da može čuti mirise, osjetiti boje i vidjeti okuse pred vlastitim očima - to je otprilike to. Intenzivno korištenje jednog osjetila budi aktivnost i ostalih, a Billie Eilish taj je fenomen i te kako poznat.

Kao neurološki fenomen sinestezija označava pojavu pri kojoj stimulacija jednog osjetilnog kanala, poput sluha, aktivira i ostala osjetila. Eilish tvrdi da upravo sinestezija utječe na njen rad i izgrađuje i oblikuje njenu umjetničku formu. Na nama i nije da to shvatimo, jer Eilish nije jedna od nas. Osvajačica brojnih velikih nagrada i heroina Z generacije odavno se istaknula kao posebna, nedodirljiva i neponovljiva. Iza njenih kreativnih procesa, dakle, mora stajati nešto neshvatljivo.

image

Billie Eilish
Fotografija: Shutterstock Editorial/Profimedia

Baš poput njezine glazbe, Eilishin novi miris, "Eilish No.2, za nju je forma ekspresije. Njen originalni parfem lansiran je prošle godine te rasprodan u jednom danu, a svojevrsni "upgrade" zamislila je kao komplementaran originalnom mirisu. Sastavljen od drvenastih zemljanih nota u kontrastu s dodirom maka, već je na prvu drugačiji. "Htjela sam da miris bude stvarno taman, mokar, siv, metalan i hladan", objašnjava Eilish. "Ali istovremeno i topao. Da bude pikantan i rodno fluidniji. Htjela sam da se osjećaju kiša i magla, vlažni pločnik."

image

Originalni Eilish parfem

Upitana za mišljenje o beauty linijama i eksploziji istih u kontekstu celebrity imena, izrazila je svojevrsno negodovanje. "Razmišljala sam puno o beauty linijama slavnih, i razumijem, svijet tako funkcionira. Slavna si osoba, je*eno zarađuješ, izbaciš neke proizvode, prodaš ih i vrati ti se. Beauty industrija donosi puno zarade. Tako da razumijem otkud potreba za time", ali oformiti vlastitu liniju, kaže, ne planira. Njeno je carstvo ono mirisno, jer mirisi su je doveli do mjesta na kojem trenutno jest. "Ne znam ništa o beautyju, osim o onome što i sama koristim. Nikad ne bih voljela biti glasnogovornica nečega u što se ne razumijem." Njeno je znanje ono o mirisima, a njena strast u tom kontekstu - još veća. "Osjećam se vrlo zaštitnički spram mog novog mirisa, nadahnuta sam njime. Znam puno o parfemima. Oni su u stanju ispričati cijeli moj život."

Eilishin novi parfem moći će se kupiti sredinom studenog, po cijeni od 74 eura. 

image

Novi parfem Billie Eilish