Kylie Minogue, osim što je australska, ali i svjetska megazvijezda, odnedavno je i uspješna poduzetnica. Počela je proizvoditi vina prije dvije godine koja su sada doživjela svojevrsnu ekspanziju u anglosaksonskom svijetu. I sama je velika obožavateljica istih. Côte de Provence rosé, australski Chardonnay i Pinot Noir te talijanski prosecco su u ponudi. Do sada je već pokupila niz lijepih priznanja. Financijski uspjeh je, ne moramo posebno naglašavati, pratio i ovaj brend. Velika Britanija je posebno "luda" za njezinim vinima, ali i za njom.
Minogue se nakon 30 godina izbivanja vratila u rodni Melbourne, gdje je rođena 1968. i gdje njezini roditelji, braća i sestre i dalje žive. U Londonu je živjela više od 30 godina. "Mislim da je moj život ovako bolji. Svi smo imali vremena zastati i stvarno procijeniti gdje smo i što nedostaje i koja bi ravnoteža mogla biti bolja. Ali još uvijek osjećam jako puno Londona u sebi”, rekla je povodom svog preseljenja. Karijeru je započela kao glumica, a pop "sladunjave" pjesme su vrlo rano obilježile njezin glazbeni repertoar. I dugo je, možda čak i neočekivano dugo, čekala na svjetski proboj. Njezine glazbene početke uspoređivali su s već tada megapopularnom Madonnom, proglašavali su je "klasičnom" imitatoricom i kradljivicom. Optužbe su se posebno odnosile na vizualne aspekte njezina rada. S vremenom su "zločesti" kritičari ublažili retoriku te su ih stavili na dva suprotna pola - dark i light. Kylie je pripala light verzija. Kao što ste mogli i pretpostaviti.
Njezina glazbena priča je možda počela na dobrotvornoj priredbi u Melbourneu gdje je otpjevala hit "Little Eve" nakon čega je uslijedio ugovor s Mushroom Records te singl koji je postao najprodavaniji singl desetljeća u rodnoj Australiji. Ubrzo nakon spomenutog uspjeha seli i u Englesku gdje počinje surađivati s najvećim stručnjacima glazbene industrije. Objavljuje hit "I Should Be So Lucky", album je zabilježio prodaju u više od sedam milijuna primjeraka. Njezin treći album "Rhythm Of Love" 1990. godine donosi i značajnu promjenu imidža koja od simpatične slatke djevojke iznenada postaje sofisticirana žena, sa svojom erotskom stranom. Iz današnje perspektive naknadne pameti djeluje kao da je to bio trenutak kada je u potpunosti preuzela kontrolu nad svojom karijerom. Tada već počinje i indikativno kantautorstvo koje je sve, samo ne za odbaciti. Osim utjecaja u području glazbe i mode, na njezinu žalost, značajno je doprinijela borbi protiv raka dojke, kada je velik broj žena nakon njezinog slučaja odlučio otići na mamografiju i provjeriti svoje zdravlje. Svoju javnu ulogu je shvatila vrlo ozbiljno i odgovorno.
Na ceremoniji zatvaranja Olimpijskih igara u Sydneyju 2000. Kylie je izvela pjesmu grupe ABBA "Dancing Queen" i njezin tada novi singl "On a Night Like This". Zatim je krenula na turneju "On a Night Like This" koju je svirala za rasprodane publike u Australiji i Ujedinjenom Kraljevstvu. Turneja je uključivala burlesku i kazalište te je kao inspiraciju navela stil brodvejskih predstava poput "42. ulice", filmova kao što su "Anchors Aweigh", "South Pacific", mjuzikli Freda Astairea i Gingera Rogersa iz 1930-ih te izvedbe uživo Bette Midler.
U listopadu 2001. objavila je svoj osmi studijski album "Fever" koji je bio njezin najveći uspjeh do tada. Album je sadržavao disco elemente u kombinaciji s elektropopom i synthpopom iz 1980-ih. Dosegnuo je broj jedan u Australiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i cijeloj Europi, naposljetku postigavši svjetsku prodaju veću od osam milijuna. Glavni singl albuma, "Can't Get You Out of My Head" postao je najveći uspjeh u njezinoj karijeri, dosegavši prvo mjesto u više od četrdeset zemalja i prodavši se u više od 5 milijuna primjeraka. Sljedećih 7 albuma slijedili su manje ili više slične uspjehe. Hitovi i nagrade su se nizale, a ona je nastavila oduševljavati svojom spremnošću, predanošću i revnom pozitivom koja izbija iz ˝pora˝većine njezinih pjesama. Pa čak i suradnje s Nick Caveom su dirljive, nježne, a opet - pozivaju na promišljanje i drugačije čitanje nego li nam površni pop kritički registri to inače omogućuju. U 54. godini života je uspješnija no ikada - uz sve navedene uspjehe, proizvodi spomenuta vina. Ima svoj brend. I ljudi su ludi za tim proizvodima!