Nova generacija

Osobni masažer ili vibrator? Zašto ne oboje!

17. ožujak 2021.
Fotografije: Maude Promo

Seksualnost je važan, čak esencijalan dio našeg psihofizičkog zdravlja. Upravo zato američki brend Maude predstavlja masažer koij je vibrator, ili vibrator koji je masažer. Drop je njihov drugi proizvod, nakon rasprodanog Vibea.

Polazeći od toga kako su se vibratori oglašavali i prodavali desetljećima prije seksualne revolucije, američki sex-wellness brend Maude predstavlja svoj novi proizvod, Drop. Radi se o kompaktnom vibratoru jajolikog oblika koji na prvi pogled izgleda kao da je namijenjen klitoralnoj, odnosno vanjskoj stimulaciji. Ipak, oglašavaju ga kao "masažer za cijelo tijelo". 

"Počeli smo razmišljati o ideji 'dijeljene njege' - o tome kako vibrator možete koristiti za druge dijelove tijela i erogene zone. Vibratori su se prije oglašavali kao predmeti za poboljšanje vanjskog zdravlja nevezano uz spol ili rod. Naravno, postojao je potkontekst, ali ne mislim da je to tako loša ideja - razmišljati o vibratorima kao o predmetu koji će vam pomoći da se brinete za sebe i svog partnera ili partnericu", rekla je osnivačica Maudea, Éva Goicochea. 

Drop je njihov drugi vibrator koji trenutno možete prednaručiti na njihovoj stranici po cijeni od 45 dolara. Prije tri godine lansirali su Vibe, kompaktni vibrator koji je već postao kultni proizvod. Ono po čemu se Maude izdvaja od drugih brendova je činjenica da njihovi vibratori dolaze u dvije ne tako uobičajene boje za seksualne igračke za žene - tamno zelenoj i svijetlo sivoj. Dok su drugi proizvodi najčešće u pastelno rozoj ili ljubičastoj nijansi, njihovi su u neutralnima. 

Filozofija brenda temelji se na ideji da je seksualnost važan dio našeg psihofizičkog zdravlja, a dobar seks čimbenik stabilnog mentalnog zdravlja. 

"Vibratori ne moraju biti predstavljeni kao fetišistički objekti, vjerujem da su univerzalni. Oko 70 posto žena ne doživi orgazam tijekom seksa. To znači da je vibrator esencijalni predmet", kaže Goicochea, koja se udružila s glumicom Dakotom Johnson. Ona je postala kreativna sudirektorica Maudea. Radi se o sad već uobičajenom potezu u industriji seksualnog wellnessa jer se sve više slavnih uključuje u rad ovakvih brendova.

Ne treba posebno spominjati Gwyneth Paltrow, koja je preko svog Goopa ušla u proizvodnju seksualnih igračaka, a njihov Magic Wand vibrator rasprodao se u samo nekoliko sati. Manekenka i glumica Cara Delevingne nedavno je postala suvlasnica i kreativna savjetnica brenda Lora DiCarlo, koji proizvodi vibratore za žene. 

Éva Goicochea kaže kako su prošle godine imali postojani rast od 50 posto u svakom kvartalu, a Vibe se rasprodao šest puta. 

"U jednom trenutku imali smo 25.000 prednarudžbi za Vibe, a sve smo rasprodali", rekla je Goicochea. Osim vibratora, Maude proizvodi i lubrikante, kondome, beauty proizvode poput soli za kupanje ili gela za tuširanje, a cijene su prilično prihvatljive.