Harry's House treći je studijski album engleskog pjevača i tekstopisca Harryja Stylesa, koji su 20. svibnja 2022. objavili Columbia i Erskine Records. Prethodili su mu singlovi "As it was" i "Late Night Talking", a do sada je dobio uglavnom pozitivne kritike glazbenih kritičara.
Na Metacriticu, Harry's House je dobio ocjenu 82 od 100 na temelju 21 kritike kritičara, što ukazuje na gotovo pa unisono priznanje valjanosti novog albuma. Alexis Petridis iz The Guardiana napisao je da album ima puno šarma, što ga čini savršenim odrazom pop zvijezde koja ga je napravila. Recenzentkinja iz DIY-a, Emma Swann smatra da, iako Styles naizmjence istražuje živopisne lirske mikro-vinjete, te "zamagljuje" narativ na albumu, ipak se ne boji biti sekundaran u odnosu na pjesmu.
Stylesov prvi solo album, “Harry Styles” iz 2017., bio je nostalgična vježba u folk popu, novom valu 80-ih i klasičnom rocku. Drugi album “Fine Line” iz 2019., bio je njegov proboj – svojevrsno tužan nastavak tih istih revivalističkih impulsa, uz dodatak funka i modificiranog psiho-popa.
Novi je album, rekao bih blag i nešto manje živopisan nastavak. “Fine Line” je bio seksi album za raskid, rekao je Styles, dok je “Harry’s House” seksi album za nove veze. Styles je, podsjetimo, u vezi s glumicom Olivijom Wilde, redateljicom nadolazećeg filma “Ne brini, draga” u kojem on igra glavnu ulogu. Ipak, kao i prethodni albumi, i novi je album - unatoč tome što ga rado slušam - pun lirskih floskula, općih mjesta i dosade. Nećete se osjećati kao da bolje poznajete Stylesa kad preslušate ovaj album što je svakako mudar potez za slavnu osobu koja se pretjerano izlaže u (javnoj!) vezi, međutim, kriminalno manjkav za pjevača koji je ujedno i kantautor. Styles je jedna od, kao što znamo - najsamozatajnijih pop zvijezda, pa je stoga najmanje vjerojatno da će se usredotočiti na autobiografski narativ. On želi samo ono što ti želiš. On brine samo o onome do čega ti je stalo.
Ovaj je album tek ugodna i blaga te izrazito nepustolovna, proračunata glazbena igra koja povremeno razdraži, ali nikad ne "prodrma". Prebacuje se s prozračnog ljetnog popa na druge vrste ljetnog popa: bez Stylesovog šarma na koji smo navikli. Album je to koji je često dobar, uvijek privlačan, ali rijetko zanimljiv. Može funkcionirati kao pozadinska glazba na roštilju ili ljetnoj zabavi uz bazen, ali Styles je previše dobar u onome što radi – i to u ključnoj točki karijere - da bi to bilo dovoljno.