Hot Ride

Otkad su bicikli važna stvar u modnom svijetu?

28. studeni 2021.

Fotografija: Instagram

Postoji li modna kuća koja trenutno ne prodaje bicikl sa svojim logom?

Da luksuzne modne kuće prodaju puno više od samo odjevnih komada, znamo odavno. Od kolekcija za dom, poput linija luksuznog posuđa ili posteljine, do tehnoloških gadgeta i cafe barova ili restorana...Popis ne staje na tome, no u ovoj godini ono što se ponavlja kod gotovo svakog luksuznog brenda koji drži do sebe je bicikl s luksuznom etiketom. Kada se modna industrija zaljubila u bicikliranje i kakvo ono veze ima s odjećom? Nema previše, no to nije niti važno, isto kao što ovi bicikli, koji ponekad koštaju više od prosječnog automobila, nisu nužno namijenjeni za bicikliranje. Jasno, funkcionalni su, no tko bi ionako Dior bicikl ostavio pod lokotom na ulici?

Dior Bogarde inače je jedan od najskupljih bicikala, s cijenom od 25 tisuća dolara ubraja se u kolekcionarske komade. Možda poznatiji bicikl je Louis Vuitton Monogram, kao i Jacquemus x VanMoof bicikl koji je na Instagramu oduševio svakog obožavatelja ovog francuskog brenda. Stella McCartney x Cannondale, Kenzo x Brompton - samo su još neki od primjera. Nova Saint Laurent Rive Droite kolekcija, koja inače sadrži lifestyle komade poput šalica, daski za surfanje, slušalica i sličnih praktičnih komada, ovoga puta u prvi plan stavlja badass bicikl.

image

Saint Laurent The SUPER73⁣
Fotografija: Profimedia

A Instagram je jedan od razloga zbog kojih luksuzni bicikli nalaze svoje kupce. Njihova svrha u startu je dekorativna, ukrasna, a zatim funkcionalna, jer pravi zaljubljenici u bicikliranje prije svega traže kvalitetu. Poput skupocjenog Louis Vuitton zvučnika - kvalitetom se ne može pohvaliti, no to niti nije u prvom planu. Modni zaljubljenici pažnju pridaju stilskom elementu, a moramo priznati, bicikl s LV monogramom jako je stylish i upečatljivi komad koji možete posjedovati. 

image

Louis Vuitton Monogram bicikl
Fotografije: Profimedia

Djelom zbog pandemije koronavirusa zbog koje se trudimo ostati što više fizički aktivni, a dijelom i zbog loše klimatske situacije zbog koje su bicikli puno bolja opcija transporta od automobila, fascinacija modnih dizajnera trenutno se odnosi na jednostavne bicikle - nešto svakodnevno i obično, nešto što nema nikakve poveznice sa stilom, osim ako mu se ne doda logo luksuzne modne kuće. Osim same odjeće, ovakvim linijama ili suradnjama modni brendovi prodaju nam lifestyle i način života, a ako ćemo im vjerovati, bicikliranje je trenutno in. Naravno, u slučaju da se zaista odvažite po gradu provozati skupocjenog ljubimca na dva kotača. 

image

Dior x Bogarde BMX suradnja
Fotografija: Bogarde