U našoj rubrici našlo se već nekoliko brendova koji svoju kreativnost predstavljaju u obliku keramike, a nismo mogli zaobići niti Teu Radić i njezin brend Terra Ceramica, čiji je naziv akronim nastao iz njezinog imena i prezimena, a ujedno je i simboličan jer označava - zemlju. Tea je magistrirala kiparstvo na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu i posvetila se izradi efektne i moderne keramike, s naglaskom na posuđe i šalice. Na sceni se istaknula svojim šalicama neobičnih oblika i simpatičnih poruka koje se kriju s unutarnje ili vanjske strane.
"Funkcionalnost objekta/predmeta je nešto što me konkretno zanima. Potencijal koji se krije u izradi funkcionalne keramike je toliko velik, beskonačan, a put je uzbudljiv. To je ono što me stalno privlači. Veseli me što je tržište prepoznalo Terru, ideju da se blještavilo današnjeg suvremenog svijeta oboji u topliji i mekši ton", kaže nam Tea koja se bavi veleprodajom i maloprodajom, pa je u razdoblju koronavirusa fokus stavila na maloprodaju.
"Pratila sam situaciju u Europi i svijetu prije nego su se stvari zahuktale u Hrvatskoj. Već sam predvidjela da će doći do pada potražnje po pitanju galerija s obzirom na to da je turizam grana u kojoj smo mi najjači, a dosta mog posla se odvija kroz prodaju preko galerija pogotovo ljeti, u sezoni. Cijela epidemija u Hrvatskoj je počela taman u vrijeme kada galerijama ispostavljam prethodno naručenu/dogovorenu robu. Uslijedila je lančana reakcija, počele su se događati reorganizacije rada galerija koje su bile zatvorene. S druge strane, neki novi kontakti su se dogodili", komentira Tea protekle mjesece.
Kaže, uvijek ima plan B ili ga vrlo brzo osmisli. Kako ima mali obrt, ipak može brže provesti promjene i prilagodbe.
"Mislim kako svi brendovi pokušavaju u trenutnoj situaciji dati najbolje od sebe kako bi održali poslovanje i zanimaciju svojih kupaca. Dobar odnos s kupcima, kvaliteta proizvoda i pratećeg promo materijala su bitni uvijek, ne samo sada. Još nisam osjetila posljedice, ali očekujem da će se to dogoditi u narednim mjesecima. Kako su protekla dva mjeseca bili zatvoreni svi dućani koji prodaju moje proizvode u Hrvatskoj, pa tako i u zemljama Europske unije, očekujem pad. Upitna je i turistička sezona kod nas, što će direktno utjecati na pad prometa", zaključuje ova kreativka.