Trgovački lanac Kaufland nastavlja sa svojim društveno odgovornim projektima kojima pozitivno utječe na lokalne zajednice, a potiče i pozitivne promjene u ponašanju svojih kupaca. Jedan od glavnih ciljeva u Kauflandu je i zaštita okoliša pa je tako taj trgovački lanac prije dvije godine prvi u potpunosti izbacio jednokratne plastične vrećice sa svojih blagajna. Na tragu tih projekata, Kaufland predstavlja novu kampanju: natječaj pod nazivom "Dizajnom za dobre stvari". Svi studenti pozvani su da se priključe borbi protiv plastičnog otpada i jednokratnih vrećica na način da kreativnim rješenjima podignu popularnost korištenja višekratnih platnenih vrećica.
Svi studenti pozvani su da predlože svoj dizajn za vrećice iz Kauflanda: prijavite se na linku, jer će četiri najbolje ocijenjena rješenja biti aplicirana na platnene vrećice te se prodavati u svim trgovinama u Hrvatskoj. Uz to, svaki od četiri pobjednika kao nagradu dobiva Appleovo računalo MacBook Pro.
Natječaj traje do 26. siječnja 2022. – pokažite svoju kreativnost i prijavite se!
--- ---