Platnene torbe ne moraju biti "obične", dokazuju to četiri modela koje su osmislili mladi dizajneri, a s kojima se jasno komunicira važnost brige za okoliš. One su već neko vrijeme dio shopping "higijene", ali danas je sve više osviještena i njihova etička dimenzija jer je minimaliziranje korištenja plastike pitanje društvene odgovornosti. Upravo s tim zadatkom Kaufland je kroz natječaj "Dizajnom za dobre stvari" pozvao mlade dizajnere da osmisle motive za platnene vrećice koji će slati jasnu poruku važnosti očuvanja prirode, a rezultat su četiri jedinstvena dizajna - po jedan za svako godišnje doba.
Naši novinari, Srđan Sandić i Lea Ladišić, prošetali su gradom testirajući sva četiri modela platnenih vrećica koje će se lako uklopiti u svaki stil, a s proljetnim i ljetnim se već zamišljamo i na izletima u prirodu ili, pak, na plaži.
Proljetna torba čiji dizajn potpisuje Sara Bonačić: „Netko to voli vruće. Zemlja ne” kroz parafrazu naziva kultnog holivudskog filma upozorava nas da tema nije nimalo zabavna te da trebamo preuzeti odgovornost.
Ljetna torba Ivana Perića: „Ne volin plastiku” progovara u ime Jadranskog mora koje nam se u ovom dizajnerskom rješenju fikcijski obraća. Motiv Jadranskog mora nas podsjeća da ipak neke stvari od nas ljudi ne voli, a to je plastika, naš izum.
Jesenska torba Ozrena Kisića Modruša donosi nam ilustraciju koja tek na prvi pogled sliči nekoj mogućoj Banksyjevoj gesti. Ipak, Ozren udara na naš ego na vrlo sladak način. Podsjeća nas da čak i većini ljudi omiljena životinja – slatki mali majmun je u stanju naučiti se odnositi odgovorno prema smeću – pa koji je naš izgovor?
Zimska torba Nore Bolanče poziva nas svjesnost pri konzumiranju proizvoda „Misli prirodno”. Sve što imamo, tu nam je zbog prirode te je stoga ne smijemo izgubiti. Mora nam i dalje biti korisna, samo je ne smijemo zlorabiti.
Proljetni dizajn platnene vrećice je već sada dostupan u 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske.