Kad jednom ponovno počnemo izlaziti i družiti se, svi ćemo htjeti zablistati i prikazati se u svome najboljem izdanju. Zato ne zaboravljamo na brigu o sebi i svom zdravlju i izgledu. Uz sve to, posve je jasno da na internetu ne kupujemo samo osnovne namirnice, nego i novu odjeću. I dok su jedni od nas već profesionalci u tome, drugi pak u online shoppingu nemaju dovoljno iskustva.
Kako biste izbjegli razočaranje kad vam konačno stigne naručena nova haljina, donosimo nekoliko savjeta, odnosno koraka koje ne biste trebali preskakati prije nego što je naručite.
Usporedite mjere
Prije nego što uopće krenete skrolati po online trgovinama, izmjerite se i zapišite svoje mjere. Mjerite se krojačkim metrom u području grudi, struka i bokova. Ovisno o tome koji komad odjeće želite kupiti, bilo bi dobro da zapišete i druge mjere, kao što su dužina i širina rukava, nogavica i slično. Na većini internetskih trgovina možete pronaći njihov sustav mjera - usporedite ih sa svojima. Možda ste uvjereni da ste broj M, no u nekim biste shopovima mogli biti S, a u nekima pak L.
Također, na nekim web shopovima naznačeno je koji broj nosi model na fotografiji te koliko je visok. Imajte na umu da isti komadi neće stajati jednako dobro na vama, pogotovo ako nemate sličnu tjelesnu građu kao model. Budite svjesni stvari koje vam inače odgovaraju i pitajte se - biste li takvu stvar kupili da stoji pred vama u trgovini?
Istražite materijale
Slično je i s materijalima. Nemojte da vas zavede fotografija, uvijek pogledajte kakav je sastav odjeće koju kupujete. Izvucite iz ormara omiljene komade i pogledajte od čega su oni proizvedeni. Također, pogledajte komade koje ne volite pretjerano nositi jer vam smetaju materijali - nešto vam je možda neudobno, nešto vas "bocka", nešto jednostavno ne stoji kako bi trebalo. Zapišite o kojim se materijalima radi kako ne biste ponovili istu grešku.
Pronađite recenzije
Nemaju svi web shopovi mogućnost recenzija korisnika, ali ako na njih naiđete, nemojte ih zaobilaziti. Moguće je da ćete se razočarati i odustati od kupovine nekog komada za koji ste bili uvjereni da je savršen, ali ako više korisnika kaže kako nije ono što su očekivali, bolje da ga ne naručujete. Ako ne postoji sekcija komentara i recenzija, probajte ih pronaći na forumima.
Način plaćanja
Svaki web shop ima svoje opće uvjete kupnje, a uobičajeni način plaćanja je kartično plaćanje debitnim ili kreditnim karticama, kao i plaćanje pouzećem. Zbog smanjenja fizičkog kontakta s dobavljačem, sve više ljudi drži se preporuka Stožera za civilnu zaštitu pa plaćaju unaprijed karticama, odmah prilikom narudžbe.
Za bezbrižnu i sigurnu online kupnju plaćanje obavljajte svojim Premium Visa karticama. U svrhu sigurnosti online plaćanja i autorizacije transakcija Premium Visa karticama na online prodajnim mjestima koja su u 3-D Secure sustavu, potreban vam je MyWay mToken. Kako biste ga aktivirali potrebno je imati My Way uslugu koja je potpuno besplatna i namijenjena korisnicima Premium Visa kartica PBZ Carda te je dostupna putem mobilne aplikacije na Apple App Storeu i Google Play Storeu ili uz registraciju koju možete obaviti ovdje.
Ako još niste aktivirali vaš MyWay mToken, učinite to sada i svoju online kupnju obavite brzo, jednostavno i sigurno!
Povrat robe
Prije nego što nešto naručite, informirajte se o načinu i mogućnostima povrata robe i/ili novca u slučaju da vam nešto neće odgovarati. Ono na što trebate obratiti pozornost je mogućnost besplatnog povrata, a ako nije dostupna, informirajte se koliko se povrat plaća te u kojem roku je moguće vratiti robu.