Kao zaštitno lice neosporivo stylish Guccijeve nove Valigeria kampanje odabran je glumac, scenarist i redatelj Ryan Gosling - onaj kojeg iduće godine jedva čekamo gledati u filmu koji ima potencijala ući na popise najpopularnijih u čitavom desetljeću, "Barbie". Svaki korak, svaki novitet, svaki sneak peek u film oduševi publiku, stoga ni ne čudi da su glumci postali traženi i kad su modne kampanje u pitanju. Gosling će predstavljati Gucci Savoy kolekciju torbi i dodataka za putovanja, a na fotografijama potpuno posutim Guccijevim monogramom plažom gura kolica za prtljagu, sjedi u automobilu ili mafijaški odjeven igra poker u hotelskoj sobi, okružen, dakako, proizvodima iz kolekcije.
Kako bi proslavila lansiranje ove energične retro kampanje, talijanska kuća objavila je i video na kojem Gosling, kao u nekom ludom vesternu, s kaubojskim šeširom otvara mističan kovčeg te s njime ulazi u kamionet ispisan Guccijem. U izjavi za javnost Alessandro Michele poručuje: "Putovanje za Gucci nikada nije bilo samo fizičko. Gucci je brend koji prati umjetnike, pisce, glumce i redatelje Hollywooda na njihovim putovanjima. Zbog toga sam želio da reklamna kampanja prepriča onu dimenziju u kojoj protagonist prolazi kroz ne-mjesto, to jest prije svega kroz mentalno mjesto, isto kao i oni koji su u prošlosti i sadašnjosti birali Gucci, shvaćajući značaj kreativnosti kojom se grade imaginarna mjesta. I zbog toga se Guccijev kovčeg pojavljuje kao magičan kovčeg."
Gucci putovanjima i duguje svoj početak. Na sceni se pojavio 1921. godine upravo kao tvrtka za proizvodnju prtljage, sa sjedištem u Firenci. Fast forward na 2022. godinu, kolekcija Savoy uključuje torbe i kovčege, kutije za šešire i kozmetičke torbe, sve u klasičnom, prepoznatljivom Gucci stilu, ali s pomakom. Nova izdanja uključuju moderne detalje kao što su nitne, uz ostale Guccijeve zaštitne znakove kao što su mrežasti dizajn i bež monogram.