Bili smo u lunilou showroomu

Kroz nekoliko dana otvara vrata, zavirite u prekrasan prostor u zagrebačkoj Ilici

09. rujan 2020.
Fotografije: Vedran Peteh

Uređenje lunilou showrooma privodi se kraju, a kako će izgledati novi prostor pokazala nam je Sandra Attias i usput nam otkrila sve o ovom projektu.

U centru Zagreba uskoro se otvara novi showroom. Iako se nalazi na užurbanoj Ilici, ritam grada unutra se ne osjeća jer su vlasnice filozofiju svog brenda prenijele i na novi prostor. Dobro poznati brend dječje odjeće lunilou nastao je pod vodstvom Izabel Kovačić i njezine sestre Ivane, a u novom showroomu razgovarali smo s njihovom suradnicom Sandrom Attias. Dočekala nas je prostoru koji može parirati onima u svjetskim metropolama, obojenom u neutralne i prirodne boje s naglaskom na detalje. 

"Lunilou showroom bit će prvenstveno mjesto gdje će ljudi, uz najavu, moći doći i upoznati se s nama i našim proizvodima. U planu su nam brojne radionice s domaćim kreativcima i malim poduzećima koji gaje jednaku strast prema ekologiji i održivosti u modi", komentira Sandra svrhu showrooma koji su planirale otvoriti već neko vrijeme. Zanimalo nas je zašto su ga odlučili otvoriti baš u Zagrebu.

image
Iza lunilou brenda s Izabel i Ivanom stoji i Sandra

"Zagreb je naš dom i mjesto na koje se vraćamo gdje god u svijetu bili… Kako ja, tako i moja sestra Ivana. Kada smo razmišljali o showroomu lokacija nikada nije bila upitna tako da je jedini problem bio pronaći idealan prostor koji odgovara svim našim zahtjevima. Sretni smo da će uskoro upravo ovaj prostor postati mjesto gdje ćemo moći upoznati naše klijente na potpuno drugačiji način koji će i nama olakšati stalnu potragu za novim idejama i potrebama kupaca", kazala nam je Izabel koja trenutno čuva trudnoću. 

image
Neutralne boje i prirodno svjetlo karakteriziraju ovu oazu u centru grada

Brend lunilou naglasak stavlja na prirodne materijale, a estetika kojom se vode je minimalna. Unatoč tome, dječja odjeća uspijeva izgledati jako slatko i atraktivno, a istu filozofiju prenijeli su i na uređenje showrooma. Na ulazu se nalazi recepcija, a središnji dio showrooma čini mjesto na kojem je izložena odjeća, iznad kojeg se nalaze dvije velike svjetiljke od prirodnih materijala - slame i rafije. 

image
Prostor krase zanimljivi i neobični elementi

"U lunilou su boje jako bitan segment kako u dizajnu odjeće tako i u uređenju interijera. Kvaliteta i mogućnost nasljeđivanja robice s generacije na generaciju je nit vodilja kroz svaku kampanju. Pazimo da sve što izađe iz lunilou kreativne radionice bude otporno na promjene i održivo na neko dulje vrijeme. Bitno nam je da boje koje stavljamo na odjeću budu što neutralnije pa smo se tim principom vodili i kroz uređenje showrooma. Interijer je mjesto gdje su ljudi važni i gdje bi trebali dolaziti do izražaja tako da je, kao što i vidite, cijeli ovaj prostor jako neutralan i vrlo podložan intervencijama koje ga mogu u trenu preobraziti. Iako se nalazimo u samom centru grada nekako smo napravile pravu malu oazu dobrog svijetla i pozitivne energije koja se totalno razlikuje od užurbanosti života na Ilici.", komentira nam Sandra uređenje prostora.

image
Za vrijeme uređenja prostora

Uz glavni prostor nalazi se soba za sastanke sa velikim stolom i stolicama, uz zid od cigle. Prema Ilici okrenuti su uredi koji se još uvijek dovršavaju, pa ovaj prostor spaja funkciju poslovnog prostora i showrooma. Puno svjetlosti i neutralna paleta boja zrače pozitivnom energijom. 

"Već nekoliko godina razmišljamo o konceptu showrooma, s obzirom na to da smo kroz naše pop-up evente shvatili koliko ljudi želi uživo vidjeti naš proizvod. Iako je web prodaja trenutno u porastu zbog situacije koja nas je sve zadesila, još uvijek kada pričamo o recikliranim materijalima postoje određene predrasude koje je iskreno najbolje riješiti face-to-face", smatra Izabel, a ključ uspjeha svog brenda vidi u komunikaciji s ljudima. Zato se nada i edukativnom aspektu koji je u planu. 

"Showroom će i nama i našim klijentima pružiti mogućnost da na osobniji način približimo kupcima lunilou pristup dječjoj modi te da kroz brojne edukativne evente objasnimo kako održivost u modi nije nešto komplicirano", dodaje Sandra. 

image
Dječja odjeća rađena je od prirodnih materijala

Otvorenje novog showrooma usporila je pandemija koronavirusa, no kroz nekoliko dana napokon će biti otvoren za javnost. Na jednom mjestu lunilou planira pružati kvalitetu, iskoristivost i stilsku osebujnost, sve u moderno uređenom prostoru. Modna održivost ipak je u fokusu brenda, a ono što žele je taj koncept približiti kupcima. 

image
U showroom se dolazi po najavi, a planira se i negova edukativna funkcija

"Naša vizija i misija od samih početaka je približiti ljudima koncept održive mode, pogotovo one dječje. Od samog starta naglašavamo kako je postalo jako bitno razmišljati o materijalima koji dolaze u dodir s dječjom kožom. Ako pazimo što unosimo u sebe prehranom, moramo jednaku pažnju posvetiti i onome što stavljamo na sebe i na svoje najmlađe. Većina ljudi ne zna ili barem nisu znali donedavno koliko se kemikalija koristi u proizvodnji i post-proizvodnji odjeće i mi jako puno vremena provodimo educirajući ljude upravo o tome, kroz naše društvene mreže i kroz našu web stranicu. Plan nam je lunilou razvijati totalno u smjeru ekološke i modne održivosti kroz razne proizvode, od odjeće i obuće do asortimana za kuću kojeg smo osmislili, pa do nekih planova za kolekciju dječje kozmetike.", objašnjava nam Sandra Attias i otkriva za kraj tajnu uspjeha za koju kaže - i nije neka tajna. 

image
Sandra Attias

"Ona se temelji na osluškivanju potreba klijenata. Mi pokušavamo kroz naše društvene mreže ostvariti osobniji pristup s kupcima koji nam u tom slučaju samoinicijativno ukazuju na svoje neke potrebe i želje koje mi pokušavamo ostvariti vodeći se vlastitim nekim ciljevima i zamislima. Mislim kako nas upravo taj pristup izvlači iz mora drugih dječjih brendova.", zaključila je.