Dugoočekivani debitantski album skup je glazbenog odrastanja i prikupljanja iskustva, a nastajao je od 2017. godine naovamo. Album "I Glow" zatvara krug cijele godine u kojem je Je Veux, uz najnoviji, objavila i tri odlično prihvaćena singla koji su našli svoje mjesto u radijskom eteru, i pozicionirala ju kao jednu od najzanimljivijih autorica na ovim područjima.
"Album 'I Glow' dnevnik je svega onoga o čemu sam razmišljala, što sam željela, živjela, sanjala i s čime sam se borila. Album ima devet pjesama, a to je broj koji prati moj životni put i uvijek se provlači kroz sve što živim i radim. Tesla je smatrao da je broj devet ključ svemira, pa možda i ovih devet pjesama otključa neka vrata iza kojih se kriju novi svjetovi, ljudi, osjećaji baš onako kako to glazba i radi", poručuje Je Veux.
"The First Song (1998.)" koja otvara album prva je pjesma koju je Željka napisala na gitari 1998. Sada je dobila potpuni aranžman uz klavir i elektroniku koju potpisuje Toni Starešinić, što, kako kaže Je Veux, opisuje put i susret s čovjekom koji će utjecati na njeno glazbeno stvaralaštvo. Najavni singl albuma "Girlfriend" govori o prijateljskim odnosima, dok je "Dance to forget" posveta glazbenim idolima, glazbi i ljubavi prema plesu. Pjesma "Beautiful" govori o tome što znači biti živ, dok "Enough" progovara o odnosu dvoje ljubavnika koji iscrpljuje. Pjesma "I Glow" ironična je hip-hop stvar o svima nama koji se ogoljavamo pred drugima, ali često sumnjamo koliko smo dobri i kako se nositi s pritiskom. Pjesma "Strange Love Affair" govori o neobičnoj vezi sa strahom, dok posljednju pjesma na albumu “Song To My Wounded Self” Je Veux je napisala samoj sebi koja je ranjena.
S upravo objavljenog albuma kao novi singl izdvojena je "Lovable" koju prati videospot. Nastala u maniri plesnih elektro soul ritmova, naoko neopterećujuća, plesna stvar ponavlja ustaljene obrasce svijeta u kojem netko drugi čini nas onime što jesmo.
"Drago mi je da sam na album uspjela staviti dosta plesnih stvari, pa tako i 'Lovable' na koju sama rado plešem. Dok sam ju pisala zamišljala sam jednu od onih umjetnih inteligencija lutka - robota koje stoje u kutu sobe daleke 2520. godine i odjednom se diže i krene pjevati paradoksalno ponavljajući 'Make me lovable, lovable...'. Kao što to često činimo i sami zaboravljajući da nas nitko ne može učiniti takvima jer ljubav se obično rodi usprkos svim onim nesavršenostima u nama ili baš zbog njih. Teško je reći jer je još uvijek najveći misterij", izjavila je povodom premijere Je Veux.
I ovoga puta spot je radio Dalibor Barić s kojim Je Veux surađuje od samog početka. Zadužen je za režiju, modeliranje i animaciju dok izradu likova i dodatno modeliranje potpisuje Kristina Mijić. Ovoga puta sve je napravljeno 3D animacijom, a kako kaže Barić, vizuali spota prate pjesmu u cyberpunk stilu putovanjem virtualnim svjetovima i zamišljenim identitetima gdje stvarnost nestaje pred osobnim unutarnjim.
Uz Željku Veverec, kao autoricu i pjevačicu, koja se prihvatila i gitare, na albumu je i njezina iskušana ekipa – Toni Starešinić na klavijaturama, Đuro Dobranić za bubnjevima i Igor Dorotić na trubi. Od glazbenih gostiju pridružili su joj se Matej Milošev na violončelu, Dean Melki na violini, Hrvoje Nikšić koji potpisuje efekte dok je za dodatnu elektroniku i efekte zaslužan Janko Novoselić. Album je sniman u Monitor studiju Allana Schmitbauera, Kramasonik studiju Hrvoja Nikšića i Lemon studiju Srđana Sekulovića Skansija. Master albuma je napravio Petar Dundov, za mix je zaslužan Janko Novoselić, koji zajedno s Tonijem Starešinićem potpisuje produkciju albuma.