Dan planeta Zemlje

Sjajne inicijative luksuznih beauty brendova za očuvanje prirode i dragocjenih resursa

22. travanj 2021.
Fotografije: Promo
Gloria Glam

Luksuzni brendovi L‘Oreal grupacije već godina sustavno rade na održivosti i očuvanju okoliša kroz jedinstvene projekte i inicijative.

Na dan kada obilježavamo Dan planeta Zemlje, ističemo i inicijative brendova koji svojim djelovanjem sustavno rade na projektima kojima se naglašava važnost zaštite i očuvanja okoliša. Svojim djelovanjem pridonose ciljevima za koje se zalažu. 

Očuvanje voda jedna je od ključnih stavki u kontekstu čuvanja okoliša, a iznenađuje podatak da je 90 posto svih prirodnih katastrofa povezano s vodom. Sve češće i ekstremnije poplave zagađuju već ugrožene izvore vode i uništavaju postojeće vodene sustave, dok su ljudi koji žive u siromaštvu posebno ranjivi po pitanju ovog velikog utjecaja klimatskih promjena jer se oslanjaju na nestabilne vodene i sanitarne sustave, slabiju zaštitu institucija i ograničen pristup financijama. 

image
Acqua for Life
Foto: Viviane Sassen

Inicijativa Giorgio Armani Acqua for Life naglašava dramatičan učinak klimatskih promjena na vodu i usredotočena je na pružanje izvora pitke vode svim stanovnicima područja pogođenih nestašicom vode. Taj projekt počeo je 2010., iste godine kada je UN priznao pravo na vodu i sanitarne uvjete kao ljudsko pravo.

"Voda je možda element za kojeg osjećam da mi je najbliži. Za mene voda predstavlja život i obnovu, ali i mir i spokoj. Pristup čistoj vodi bez sumnje je jedan od najvećih izazova 21. stoljeća.", riječi su dizajnera Giorgia Armanija.

image
Acqua for Life
Foto: Viviane Sassen

Tijekom posljednje tri godine fotografkinja Viviane Sassen posjetila je Madagaskar i Nepal kako bi fotografirala projekte u sklopu inicijative Acqua for Life u suradnji sa strateškim partnerom WaterAid. Tijekom svojih posjeta snimila je i fotografije koje prenose učinak koji čista voda ima na svakodnevni život u lokalnim zajednicama.

image
Acqua for Life
Foto: Viviane Sassen

Održivosti u radu predan je i brend YSL Beauty, koji u čast Dana planeta Zemlje odaje počast vrtovima Ourika u području gorja Atlas u Maroku. Ovaj inovativan projekt, koji je pokrenut 2013., razvijao se tijekom godina pa tako danas broji nekoliko područja za uzgoj i botanička istraživanja. Vrt se može pohvaliti s više od 200 botaničkih vrsta, zajedno s eksperimentalnim i promatračkim laboratorijem, u svrhu nastavka istraživanja i inovacija za upotrebu u proizvodima brenda YSL Beauty i slovi za pravu oazu održive ljepote.

"Glavna ideja koja pokreće projekt vrtova Ourika je promatrati, uzgajati i zaštiti prirodu da bi se poboljšalo sve ono što nam pruža", kazao je Stephan Bezy, međunarodni direktor marketinga Yves Saint Laurent Beauty brenda.

Od početka projekta 2013. ovaj je jedinstveni prostor dom nizu izvanrednih sastojaka pa se tako ovdje odvija kontinuirana berba šafrana za luksuzne proizvode brenda: Or Rouge od 2013., berba kadife za Touche Éclat i lista oraha za asortiman Top Secrets, šipka za Rouge Volupté Shine te irisa, sljeza, indijske smokve i kaktusa kraljica noći za asortiman proizvoda Pure Shots. Osim doprinosa zaštiti okoliša, vrtovi Ourika predstavljaju i svojevrstan pothvat, podržavajući poduzetništvo i financijsku neovisnost žena.