Baš kao što je slogan "Vote" postao modni statement u SAD-u, i boja fuksije postala je nijansa koja odašilje snažnu poruku pa su ružičasta odijela preplavila društvene mreže. Slavne glumice, pjevačice i aktivistice uoči izbora u SAD-u pozirale su u odijelima ove jarke boje, s dobrim razlogom. Snaga ružičaste boje je dobro poznata i za političke poruke se koristi desetljećima. No, s vremenom ružičasta boja se dodijelila djevojčicama, plava dječacima, pa je rozo postalo simbol za neozbiljno i girly.
Zato i je ružičasta idealna za borbu protiv stereotipa, a s godinama se u tu svrhu i koristi. Još 2017. godine na Ženskom maršu u SAD-u tisuće sudionika nosila je ružičaste šešire, a već trideset godina ružičasta vrpca simbol je za borbu protiv raka dojke. Tako je i sada u SAD-u pink trenutno jedna od najsnažnijih boja, a ružičasta odijela brenda Argent dio su online kampanje kojom se želi potaknuti žene da izađu na glasanje. Pokrenula ju je organizacija Suprmajority za koje stoje članovi organizacija Planned Parenthood, Black Lives Matter i National Domestic Workers Alliance, koja radi na osnaživanju žena i borbi za ravnopravnost. Uz hashtag #AmbitionSuitsYou i poruku "Žene su najsnažnija sila u Americi. Mi činimo većinu glasača u ovoj zemlji i možemo odrediti ishod ovih izbora", pozivaju sve žene da izađu na izbore.
Spomenimo i poznate političarke koje koriste snagu ružičaste boje - Hilary Clinton prepoznatljiva po svojim business outfitima, pa i odijelu u ružičastoj boji je podržala inicijativu tako što je podijelila fotografije žena u ružičastim odijelima. Predsjednica Zastupničkog doma američkog Kongresa Nancy Pelosi prošle je godine na ceremoniji prisege nosila pink odijelo - ne samo kako bi se istaknula iz mase crnih odijela, već i kako bi poslala poruku. U 2019. nosila ga je i Alexandria Ocasio-Cortez, još jedna od političarki novog doba koja pokazuje da politička moda ne mora biti dosadna.
Millennial pink boja obilježila je posljednje godine i rasla je usporedno s popularnosti Instagrama (poznata i kao Tumblr ružičasta) te je smatrana apolitičnom bojom čija je snaga dobro korištena u marketinške svrhe. 2020. ipak označava dominaciju jarke ružičaste koja nijansom poziva na akciju, promjenu i djelovanje.