Post-wellness trend

Što je party girl estetika i je li išta bolja od one prethodne?

25. svibanj 2022.

Fotografije: Profimedia

Za razliku od nekada kada su se estetike izmjenjivale svojim prirodnijim i sporijim tokom, TikTok je mjesto na kojem se gotovo na dnevnoj bazi rađaju nove estetike-lifestyle pravci-trendovi koji sugeriraju kako živjeti na cool način.

Internet je prepun estetika i supkultura kojima možete pripadati i prema kojima (najčešće) navigira generacija Z. Gotovo na mjesečnoj bazi pojavi se novi trend koji nalaže drugačiji način nanošenja make-upa, odijevanja, dnevnih navika i vlastite prezentacije na online kanalima. Estetike su postojale i puno prije društvenih mreža i svaka dekada ima svoje off-duty uzore, osim što je danas promjena istih učestalija.

Donedavno ste na TikToku tako mogli pronaći bezbroj videa koji se odnose na that girl, odnosno na onu djevojku. Ona se budi svako jutro u šest kako bi pojela balansirani doručak i odradila tjelovježbu. Umjesto ludog izlaska ostaje doma kako bi se naspavala i obavila svoju beauty rutinu. Ukratko, takva djevojka živi clean i minimalistički život po wellness ideologiji i nameće standarde koji su gotovo nedostižni. Jasno da je nakon nekog vremena došlo do zasićenja takvom toksičnom estetikom koja sugerirA hustle kulturu. Antiteza takvoj djevojci je party girl, opuštena, željna zabave, nesputana. 

Kao što su devedesete i nulte obilježile party djevojke poput Lindsay Lohan, Kate Moss, Paris Hilton ili sestara Olsen, nova estetika ugleda se na njihov lifestyle - naravno, ne doslovno, no od njih se preuzima modni stil i način šminkanja te takva estetika dolazi kao opušteni throwback koji dolazi kao odmor i otpor od i prema clean estetici. Nosi se messy kosa, sjenilo i boje na očima, kristali po uzoru na beauty lookove iz serije "Euforija", lookovi kakve nosi Dua Lipa ili Miley Cyrus. One su pridonijele prijelazu s clean na party estetiku kroz ležerne objave na društvenim mrežama i prikaz lifestylea koji ne mora biti savršen i posložen kako bi rezultirao sretnim življenjem.

Kroz posljednju godinu čak su lansirane neke beauty linije koje sugeriraju takav lifestyle - primjerice Youthforia nudi liniju make-upa koji je siguran za kožu do te mjere da s njim možete bez problema zaspati nakon izlaska. Brend djeluje ekološki osviješteno i postao je must have kod generacije Z. 

Iako se čini besmislenim prkositi nezdravoj that girl estetici s također lošom po zdravlje party estetikom, riječ je više o balansiranju između oba ekstrema. Niti jedna od njih nije nešto prema čemu bi se isključivo trebalo težiti, iako se kroz društvene mreže često dođe do takvog stanja uma. Estetika, na koncu, nikada ne predstavlja naš pravi lifestyle i sasvim je ok ako je shvaćate kao povremenu rekreaciju i zabavu, i u svemu tome ostajete samo girl kojoj internet trendovi ne utječu na način života.