Kada govorimo o luksuznom nakitu, kvaliteta je neizbježan element koji pridonosi tom pojmu - luksuza. Posvećenost izradi i detaljima, vrijednosti koje brend promiče i duga tradicija, na tržištu se nakit koji se odlikuje ovim osobinama posebno cijeni. Pojam luksuza u novom se desetljeću zasigurno promijenio, razmetanje blještavilom nije poželjno, a na cijeni su novi pristupi, odnosno inovacije koje unaprjeđuju vrijedni tradicionalni proizvod. Luksuz se u 2021. zato nosi suptilno i umjereno - ono luksuzno veže se za emociju koju komad nakita izaziva kod onoga tko ga nosi.
Obiteljske zlatarske manufakture izdvajaju se zato kao utočišta kvalitetnog i bezvremenskog nakita od kojeg se najviše cijeni onaj zlatni. Bez obzira na trendove koji se u suvremenom svijetu izmjenjuju sve brže i češće, konstanta je bezvremenski izgled koji se temelji na kodovima obiteljskih brendova s kojima se određeni komad nakita na prvi pogled može prepoznati i vezati za određeno ime.
Godine rada stoje iza takvih kuća - na našem području, s tradicijom dugom pedeset godina može se pohvaliti Zlatarna Dodić koju je 1971. u Bjelovaru osnovao Franjo Dodić. Njegova vodilja pri izradi nakita bila je proizvesti komad koji će biti poseban, kvalitetan i unikatan. U posljednja dva desetljeća poslovanje se razgranalo i danas je u proizvodnji zaposleno dvadesetak radnika, dok ih je u cijeloj tvrtki stotinjak, a tajna za uspjeh krije se u spajanju inovacije i tradicije koja rezultira nakitom koji se uvijek cijeni i odabire za posebne prilike - krštenja, vjenčanja, rođendane i ostale prilike koje zahtijevaju poseban poklon.
Filip Dodić naslijedio je oca Paška i danas kao direktor Zlatarne Dodić kontinuirano radi na unaprjeđivanju vrhunske usluge i ponude. U Londonu je završio školu za dijamante na cijenjenom Gemological Institute Of America (GIA), a kasnije je diplomirao na odsjeku za kamene u boji i stekao titulu draguljara. Nabavlja, dizajnira i proizvodi nakit s dijamantima, dragim i poludragim kamenjem te se bavi njihovom procjenom u obiteljskoj draguljarnici u centru Zagreba, dok je stariji sin Franjo direktor proizvodnje i razvoja te stručnjak za zlato. Luksuznom nakitu koji je pokrenuo njihov djed danas su dodali novu dimenziju, dok istovremeno njeguju znanja i vještine koje su iz tradicije preuzeli.
Iskustvo i znanje rezultira i širenjem pa za vrijeme pandemije pokreću i novi web shop. A u vrijeme dok se luksuz veže uz personalizirano i posebno, uz ono što će se izdvojiti od uobičajenog, inovacije su neophodne. Dodić iz tog razloga nudi 3D kompjutorske animacije i print kojima je moguće dizajnirati prsten po vlastitoj želji. Izrada se finalizira dodatkom i najsitnijih detalja, a izrađuju ga iskusni majstori najboljom tehnikom ručnog rada - za luksuz koji ne blijedi s prolaskom vremena.