Gucci Garden Archetypes

Talijanska modna kuća slavi 100. rođendan impresivnom izložbom

28. svibanj 2021.
Fotografije: Gucci
Kampanja proljeće/ljeto 2016., Buntovni romantici

Stotinu godina Guccija slavi se izložbom koja je postavljena u Gucci Gardenu u Firenci, a možete je i virtualno pogledati.

Impresivna izložba "Archetypes" otvorena je u Gucci Gardenu u Firenci. Povodom stote godišnjice talijanskog luksuznog brenda stvoreno je multimedijalno iskustvo kroz povezane prostore koji se razlikuju u vizualima i estetici. Prostori su zapravo posvećeni kampanjama, njih posljednjih 15, a koje je u svojem šestogodišnjem "mandatu" za Gucci kreirao kreativni direktor Alessandro Michele. 

Studio Archivio Personale kampanje je vizualizirao kroz unutarnji dizajn svake prostorije, a sve uz pomoć tehnologije. Tu je spektakularni prikaz kampanje "Bold, Bright and Beautiful" za Gucci ruž s Dani Miller u glavnoj ulozi, a koji se prikazuje kroz brojne ekrane u cijeloj prostoriji, zatim soba pretrpana cvijećem s protagonisticama kampanje, Dakotom Johnson, Petrom Collins i Hari Nef, za kampanju parfema Gucci Bloom. 

image
Sad već kultna kampanja Gucci Beauty
image
Bloom kampanja

Izložba propituje pojam arhetipa kao početne točke svake ideje, i to prikazujući kako je Michele u svakoj kampanji ulovio "trenutak vremena".

"Bilo mi je zanimljivo provesti ljude kroz ovih prvih šest godina ove avanture, pozivajući ih da odu iza zamisli, narativa, neočekivanog, iza šljokica. Stvorio sam igralište emocija u obliku kampanja jer one su eksplicitno putovanje u moju maštu", rekao je Michele. 

image
Grafiti su korišteni u kampanji Pre Fall 2018. posvećenoj nemirima '68.
image
Proljeće/ljeto 2020., Of Course a Horse
image
Proljeće/ljeto 2018. Gucci Hallucination

Koliko god su originalne kampanje bile impresivne, toliko je u izložbu uloženo truda i imaginacije različitih umjetnika koji su stvorili svoje viđenje Micheleovih ideja. 

Interdisciplinarni umjetnik Ignasi Monreal ručno je oslikao mural za kampanju proljeće/ljeto 2018., a za to mu je trebalo 900 sati rada. Oko 15.000 šljokica postavljeno je na zidu u prostoriji posvećenoj kampanji jesen/zima 2016., pod nazivom "Svjetla Tokija", a kroz jesen/zimu 2015. kampanju naziva "Urbani romanticizam" - inače Micheleovu prvu kampanju - možete se provozati vagonom losanđeleške podzemne željeznice. Modernistička vila mjesto je radnje "tuluma stoljeća" iz kolekcije Cruise 2020. 

image
Jesen/zima 2015. Urbani romanticizam
image
Jesen/zima 2016., Svjetla Tokija
image
Cruise 2016. u labirintu zrcala

Katalog izložbe uključuje i originalne tekstove kritičarke umjetnosti Achille Bonito Oliva, filozofa Emanuelea Coccije, umjetnice Anne Franceschini, kustosa Antwauna Sargenta te savjetnika za kulturu i održivost Shawaya Yeha. 

Osim fizičke izložbe, koju možete razgledati u Firenci u Gucci Gardenu, iduća dva tjedna bit će moguće i virtualno prošetati njome, ali i sudjelovati kroz svojevrsnu igru; naime, vaš avatar moći će se pretvoriti u lutke postavljene u prostoru koje mogu "upiti" boje, teksture i druge elemente iz izložbenog prostora, tako i same postajući jedinstvena umjetnička djela. Više informacija pronađite na službenim stranicama Gucci Gardena