Virtualno igralište

Zabavno, ali i bizarno: što se sve događalo na najpopularnijoj mreži godine

03. siječanj 2021.
Fotografija: Profimedia/TikTok

Jeste li i vi dio 2020. godine proveli na TikToku? Ovim izazovima i trendovima niste mogli pobjeći niti da ste se trudili...

Godina na TikToku bila je...divlja. Milenijalci u manjem broju, generacija Z u većem su se za vrijeme globalne karantene okupili na jednom mjestu, najpopularnijoj društvenoj mreži 2020. godine, što je rezultiralo poučnim, korisnim, bizarnim, zabavnim i raznolikim sadržajem. Puno plesnih koreografija, puno zaraznih refrena, puno DIY beauty savjeta - korisnih i opasnih u podjednakom broju. 

TikTok je u ovoj godini bila najsnažnija platforma koja je iznjedrila brojne trendove i mnogima priuštila pet minuta slave. Okupili smo izazove i trendove koji su privlačili najviše pažnje.

Raznolikost beauty sadržaja

Beauty industrija ima snažnog saveznika u TikToku. Na ovoj mreži su se tijekom godine isprobavale make-up transformacije, rutine njege, dijelili su se beauty savjeti. Mnogi od njih bili su bizarni i preporučujemo da ih ne isprobavate - brijanje obrva kako bi se mogle iscrtati, rašpanje zuba (?), grijanje kose pomoću radijatora...bilo je tu i onih klasičnih, poput korištenja limuna za tretiranje lica, no osim ovih ekstrema, TikTok je proslavio neke od beauty brendova koji do tada nisu uživali status kutnih proizvoda. CeraVe i The Ordinary pristupačnom cijenom i kvalitetom postali su gotovo najpopularniji brendovi ove godine i otežali su poslovanje dobro poznatim luksuznijim beauty igračima koji nisu krenuli u korak s vremenom. 

TikTok beauty trend koji se zakotrljao oko proljeća da bi na ljeto postao kulturološki neprimjeren je #TheFoxEyeChallenge, look bademastih, mačkastih očiju po uzoru na manekenke Bellu Hadid i Kendall Jenner. Negdje po putu prilikom poziranja u "migrena pozi" trend je postao sve češća meta kritika zbog neprimjerenosti i nepoštivanja Azijata.

Harry Styles i Gucci

Dosada uzrokovana izolacijom otkrila je neke nove hobije i oživjela zaboravljene vještine, poput pletenja. Harry Styles uzburkao je vode nakon što je nosio skupocjeni JW Anderson kardigan koji su zatim željeli svi. Naravno, cijena je stajala na putu do njega pa su ga tiktokeri odlučili isplesti sami. Izazov je postao viralan pa je čak i Jonathan Anderson podijelio tutorial za pletenje patchwork kardigana. Modni brendovi uočili su snagu društvene mreže pa je Celine kolekciju predstavio putem TikToka, a Gucci je pokrenuo #GucciModelChallenge u kojem su korisnici na zabavan način stvarali outfite po uzoru na Gucci, koristeći svoju odjeću. 

Plesni izazovi

Plesne koreografije postale su glavni način zabave u izolaciji - plesalo se na "Say So" od Doye Cat, "Savage" od Megan Thee Stallion, na "Bored in the House"...Drakeova pjesma "Toosie Slide" postala je hit na TikTok i prije nego što je službeno objavljena i jedna je od pjesma na koju je izvedeno najviše koreografija, pa se kao broj 1 popela i na Billboardovu ljestvicu. 

@jamescharles

go watch our new videos hahaha @addisonre

♬ Savage - Megan Thee Stallion