Iza svake uspješne karijere nalaze se nebrojeni sati rada i usklađivanja obaveza i u profesionalnom i u privatnom životu. Primjer jedne od njih je glumica i modna dizajnerica Katarina Baban koja uspješno balansira između oba svoja talenta. U posljednje vrijeme su njene modne kreacije sve prisutnije u javnosti što joj je posebno priznanje za kvalitetu koja joj je na vrhu liste prioriteta prilikom izrade odjeće. U vremenu u kojem modna industrija predstavlja i do 10 kolekcija na godinu, sve je veći fokus na kvalitetnim tkaninama i bezvremenskim modelima koji neće izblijedjeti nakon nekoliko pranja. Zvjezdanom statusu mnogih profesionalaca doprinosi i Ariel.
"Stil je važniji od broja odjevnih predmeta koje imamo u ormaru i zato je važno da su ključni komadi dugovječni i da izgledaju kvalitetno i nakon nekoliko godina. Tzv. slow fashion je i sve popularniji zbog klimatskih promjena, odnosno utjecaja kojeg tekstilna industrija ima na globalno zagrijavanje. Pozdravljam inovacije koje pomažu održavanju vrhunske kvalitete, a ako uz to pranje na 30 stupnjeva omogućuje besprijekornu čistoću, onda znam koji deterdžent je moj odabir", izjavila je glumica i modna dizajnerica Katarina Baban.
Novi Ariel Aqua Powder Oxy Extra Hygiene predstavlja inovativnu formulu uz koju su zrnca praškastog deterdženta još manja i u potpunosti topiva u vodi pri čemu ne ostavljaju tragove na tkaninama. Učinkovito uklanjanje mrlja se postiže čak i na temperaturi od 30 stupnjeva. Uz besprijekornu čistoću postiže se i dugotrajnije očuvanje teksture i boje, što je važno u održavanju kvalitete odjeće.
Osim Ariel Aqua Powdera u varijanti Oxy Extra Hygiene za dodatnu higijenu, kompanija Procter&Gamble kupce podsjeća i na ostale Arielove proizvode koji oduševljavaju inovacijama u uklanjanju nečistoće, održavanju tkanina, ali u iskoraku kod zaštite okoliša.
"Ariel Aqua Powder dio je šire inicijative na kojoj Procter&Gamble radi već godinama. Znanstvenici neprestano usavršavaju superiorno pranje rublja i uklanjanje mrlja koje je sad moguće već i pri pranju od 30 stupnjeva. Drugi cilj je smanjivanje ekološkog otiska što je vidljivo već pri pranju na nižim temperaturama. Ariel je robna marka s pet zvjezdica i do tog statusa je došao zahvaljujući predanom radu koji traje od 1967. godine", izjavila je direktorica tvrtke Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju, Nikolina Silov Konjevoda.
Osim praškastih deterdženata, u Hrvatskoj su dostupni i Arielovi tekući deterdženti te kapsule.