Nova platforma predstavljena je u krugu partnera, suradnika, modnih znalaca, i to kroz prezentaciju sadržaja i set videa. Gosti su tako premijerno imali prilike vidjeti što ih sve očekuje u prvim tjednima na destinaciji gloriaglam.hr te su mogli zaviriti u backstage snimanja kampanje i nove naslovnice nastale u suradnji sa zagrebačkim concept storeom Garderoba.
Voditeljica večeri, ali i lice kampanje i naslovnice bila je Suzana Horvat, jedna od najuspješnijih domaćih modela. Uz suradnju s Garderobom, Gloria Glam predstavila je i zajednički projekt GG X Porsche u sklopu kojeg će se kroz ovu godinu predstavljati uspješne glam žene.
Kamere Glorije Glam donijele su i atmosferu snimanja intervjua s glumicom Tihanom Lazović te modnog editorijala koji se nalazi na stranicama istoimenog magazina. Gosti su imali prilike i vidjeti video s potpisom brenda Armani beauty, koji ove godine obilježava 20. godišnjicu od svog osnutka.
U ugodnoj atmosferi autorski tim portala gloriaglam.hr poručio je kako namjera nove medijske, ujedno modne i lifestyle destinacije nije samo da osvježi medijski "krvotok" nego da ga obogati.
"Želimo ponuditi supstancijalnije sadržaje, izoštrenije kritike i poglede na stvari, događaje i, svakako, ljude oko nas. Interesantne i intrigantne priče, pojedinci i kolektivi koji mijenjaju našu okolinu, moda koja se brine o svom nositelju, noviji i informiraniji odnos prema našem tjelesnom i psihičkom zdravlju u dijalogu s ekspertima iz svojih polja bit će u glavnom fokusu ovog medija."
Naposljetku je Suzana Horvat, lice kampanje portala gloriaglam.hr i naslovnice proljetnog izdanja prisutnima poručila da formulacija, naš glavni "copy" kampanje - "Živi svoja pravila" jest light motiv koji sugerira da više nema ni vremena ni potrebe zadovoljavati lažne autoritete.
Druženje se nastavilo uz, za tu večer posebno osmišljene, koktele te kapljice profinjenog prosecca Villa Sandi, modne razgovore i, naravno, komentiranje novog broja i portala Gloria Glam.