INMA MEDIA AWARDS

Veliko priznanje za GG POP UP PAPER na najvećem svjetskom medijskom natjecanju

10. ožujak 2022.

GG POP UP PAPER

Gloria Glam

Naš projekt GG POP UP PAPER, osmišljen i realiziran 2021. godine, nagrađen je drugim mjestom u kategoriji Best Use of Print na najvećem svjetskom medijskom natjecanju koje se održava u organizaciji INMA-e.

Projekt GG POP UP PAPER osvojio je drugo mjesto u kategoriji "Best use of print; national brands" i to u jakoj konkurenciji jer su uz nas u istoj kategoriji bili i The New York Times za projekt "Modern Love: Read, Watch, Listen"; Irish Examiner za “Mother and Baby Homes Report Coverage January 2021”; Torstar za “The Toronto Star Design Refresh”; Prothom Alo za “Print Never Breaks!” te Arab News za “Saudi National Day Coverage” koji je osvojio prvo mjesto.

"Neizmjerno smo ponosni i sretni zbog ovakvog rezultata, posebice jer se naš GG POP UP PAPER našao u ovakvom probranom medijskom društvu i jakoj konkurenciji. Ovo priznanje je potvrda da kreativnost ne poznaje granice i nama pruža dodatan vjetar u leđa. U vremenima u kojima prevladava trend gašenja tiskanih medija, lansirali smo novi format u kojem lifestyle sadržaj nudimo na originalan način. Hvala svima koji su s nama stvarali i podržavali nas u ovom projektu - autorskom timu, suradnicima, našim klijentima i publici", poručila je glavna urednica Gloria Glam izdanja. 

GG POP UP PAPER prve su lifestyle novine tiskane na sto posto recikliranom papiru. S jedne strane dizajnom okrenut nostalgiji čitatelje želi podsjetiti na vremena u kojima su novine bile nezaobilazne u svakodnevici, a s druge strane suvremen i inovativan u produkciji fotografija i sadržaja. GG POP UP PAPER donosi 32 stranice custom made sadržaja i grafičkog rješenja u čijem je fokusu jedna tema, jedan brend. Za klijenta je kreiran sadržaj u kojem je proizvod stavljen u njegovo prirodno okruženje te je fokus na native i autorskim člancima te kolumnama, upečatljivim fotografskim editorijalima, a sve to potpisuju najbolji kreativci domaće medijske scene. 

Do sada su izdana četiri GG POP UP PAPERA u kojima su obuhvaćene modna, beauty te obrazovno-znanstvena industrija, čime je pokazano kako se radi o fluidnom formatu koji je idealan odabir za različite diskurzivne forme. Izdavanje svakog novog broja može popratiti i custom made event na kojem se okupljaju odabrana imena javne domaće scene.

Uz nas, nagrađen je i Svijet kulture koji je osvojio prvo mjesto u kategoriji Best Idea to Grow Advertising Sales te dva projekta Slobodne Dalmacije - "I mi to možemo drugi je u kategoriji Best PR or Comunity Service Campaign, dok je Bobisovih veličanstvenih 7 na trećem mjestu u kategoriji Best Multi-Channel Client Advertising Campaign. Honourable Mention u kategoriji Best PR or Community Service Campaign je projekt Scuba Skener Jutarnjeg lista. Od ukupno 854 projekata, INMA je odabrala 333 finalista za Global Media Awards, a među njima iz Hrvatske jedino ovih pet projekata Hanza Medije.