Projekt GG POP UP PAPER osvojio je drugo mjesto u kategoriji "Best use of print; national brands" i to u jakoj konkurenciji jer su uz nas u istoj kategoriji bili i The New York Times za projekt "Modern Love: Read, Watch, Listen"; Irish Examiner za “Mother and Baby Homes Report Coverage January 2021”; Torstar za “The Toronto Star Design Refresh”; Prothom Alo za “Print Never Breaks!” te Arab News za “Saudi National Day Coverage” koji je osvojio prvo mjesto.
"Neizmjerno smo ponosni i sretni zbog ovakvog rezultata, posebice jer se naš GG POP UP PAPER našao u ovakvom probranom medijskom društvu i jakoj konkurenciji. Ovo priznanje je potvrda da kreativnost ne poznaje granice i nama pruža dodatan vjetar u leđa. U vremenima u kojima prevladava trend gašenja tiskanih medija, lansirali smo novi format u kojem lifestyle sadržaj nudimo na originalan način. Hvala svima koji su s nama stvarali i podržavali nas u ovom projektu - autorskom timu, suradnicima, našim klijentima i publici", poručila je glavna urednica Gloria Glam izdanja.
GG POP UP PAPER prve su lifestyle novine tiskane na sto posto recikliranom papiru. S jedne strane dizajnom okrenut nostalgiji čitatelje želi podsjetiti na vremena u kojima su novine bile nezaobilazne u svakodnevici, a s druge strane suvremen i inovativan u produkciji fotografija i sadržaja. GG POP UP PAPER donosi 32 stranice custom made sadržaja i grafičkog rješenja u čijem je fokusu jedna tema, jedan brend. Za klijenta je kreiran sadržaj u kojem je proizvod stavljen u njegovo prirodno okruženje te je fokus na native i autorskim člancima te kolumnama, upečatljivim fotografskim editorijalima, a sve to potpisuju najbolji kreativci domaće medijske scene.
Do sada su izdana četiri GG POP UP PAPERA u kojima su obuhvaćene modna, beauty te obrazovno-znanstvena industrija, čime je pokazano kako se radi o fluidnom formatu koji je idealan odabir za različite diskurzivne forme. Izdavanje svakog novog broja može popratiti i custom made event na kojem se okupljaju odabrana imena javne domaće scene.
Uz nas, nagrađen je i Svijet kulture koji je osvojio prvo mjesto u kategoriji Best Idea to Grow Advertising Sales te dva projekta Slobodne Dalmacije - "I mi to možemo drugi je u kategoriji Best PR or Comunity Service Campaign, dok je Bobisovih veličanstvenih 7 na trećem mjestu u kategoriji Best Multi-Channel Client Advertising Campaign. Honourable Mention u kategoriji Best PR or Community Service Campaign je projekt Scuba Skener Jutarnjeg lista. Od ukupno 854 projekata, INMA je odabrala 333 finalista za Global Media Awards, a među njima iz Hrvatske jedino ovih pet projekata Hanza Medije.