U proljeće smo ušli s novim izdanjem magazina u kojem donosimo veliki intervjue s novom glazbenom zvijezdom Matijom Cvekom, jednim od najperspektivnijih glazbenika mlađe generacije.
Razgovor nagrađivanih glumaca Slavka Sobina i Tihane Lazović donosimo kroz sasvim drugačiju – njihovu – perspektivu, a donosimo i nove glasove, žene koje su dijametralne suprotnosti, ali u svojim područjima djelovanja prkose predrasudama i drčno se bore za svoje ciljeve. Razgovarali smo i s istaknutom beogradskom dizajnericom Draganom Ognjenović koja je i danas – 25 godina nakon prve revije – prepoznatljiva po svojem osebujnom dizajnu. Naša suradnica, Ana Ivančić, vlasnica Garderoba Concept Storea, predstavila nam je najuspješniji norveški modni brend Holzweiler.
Razgovarali smo s najistaknutijim danskim umjetnikom Kristianom Touborgom i mladom slikaricom Luisom Pascu koja se ističe ekspresivnim stilom, a samo za nas govorila je o strahu i ljubavi, anksioznosti, kreativnom kaosu i stvaralačkoj energiji. Motivski na sličan način razgovarali smo i s fotografom Matejem Jurčevićem koji nam je kroz mini eseje progovorio o depresiji, manipulaciji, brizi o sebi i katarzi, dok nam je hrvatsko - američka umjetnica Maja Čule kroz intervju opisala svoje iskustvo življenja u New Yorku kao gaysterbajtersko. Dobro ste pročitali.
Ne znamo jeste li primijetili ali na televiziji se događa prava mini seksualna revolucija načinom na koji se prikazuje intimnost i svakako je pozdravljamo, a donosimo i najzanimljivije o ballroom kulturi koja je sve jača i u Hrvatskoj i o kojoj nam je govorio pionir domaće scene Boris Vrdoljak.
Proljetna raskoš boja očekuje vas u modnom editorijalu posvećenom Iris Apfel koji nam – naravno - donosi maksimalizam, dok smo drugi posvetili elegantnoj formuli „manje je više”, tako da inspiracije ima za sve, bez obzira na kojem se dijelu modnog spektra nalazili.
Bavimo se i fenomenima u modnoj industriji poput nefunkcionalnih komada odjeće koje zapravo najviše služe kao rekviziti za društvene mreže, provjeravamo je li još uvijek aktualna marketinška sintagma„seks prodaje sve”, a razgovarali smo i s dvije predstavnice iz iste obitelji koje djeluju u dva suprotna univerzuma - realnom i cyber.
Saznajte i kako miris utječe na raspoloženje i kako prema tome birati novi parfem, a otkrivam.o i novo lice faceliftinga, o kojem se napokon otvoreno govori. Vodimo vas i na kulinarsku dramu u pet činova u restoran Alchemist u Kopenhagenu na čijoj je listi čekanja 52 tisuće ljudi – a kada vidite fotografije bit će vam jasno zašto.
Uz novi broj ne propustite i novi parfem – Dsquared2 Original Wood, snažan i senzualan miris koji će oduševiti sve ljubitelje drvenastih nota.